Gezondheid |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 31 Augustus 2020 om 09:31 |
Ik heb twee boeken van Radmilo Soda gekocht. Hij was personal trainer bij het tv-programma Obese en is kickbokser en bokser of hij is dat geweest. Heel duidelijke uitleg over gezond leven of gezond oud worden. Heel duidelijk en goed leesbaar. Met recepten doe ik meestal niets, ik weet onderhand wel hoe ik koken moet wat wij zelf lekker vinden. Maar de uitleg waarom bepaalde voedingsmiddelen en kruiden goed zijn, of slecht, is prima. En ik ga zeker de oefeningen uit Seniority er bij doen. Met grote foto's.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb het uit de bieb, maar het ligt nog te wachten
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
De bieb boeken zijn gebonden, je kunt ook de gebonden versie kopen. De paperbacks zijn zelfs duurder. Daar zie je alle losse katerns en hoe ze ingenaaid zijn en de rug knakt niet. Op de rug staat de titel om aan te tonen dat er niets mis is met de rug. Het boek kan open liggen zonder aldoor dicht te slaan uit zichzelf.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |