jojo- of boemeranghiel |
Reageer |
Autheur | |
augurkenprinses
Newbie Lid sinds: 24 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 24 Oktober 2011 om 12:16 |
jaa! ik kan kan m bijna.
er was een oud topic op dit forum (wat ik nergens meer kan vinden) wat me de uitleg gaf die ik nodig had. nu heb ik alleen een hiel die aan een kant keurig vlekkeloos is gelukt, en aan de andere kant een soort 'gootje' heeft. wat heb ik misgedaan? |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien heb je aan beide kanten op dezelfde manier geminderd? Je hebt daar verschillende manieren voor.
2 steken samenbreien. Tweemaal een steek afhalen of je hem recht gaat breien, ze terugzetten op links en dan samenbreien. Een steek afhalen, een steek breien, de afgehaalde over de gebreide halen. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Keetje
Groupie Lid sinds: 08 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 76 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien kun je even kijken op You Tube. Als je ingeeft jojo hiel krijg je minimaal 2 duidelijke filmpjes te zien. groet Arga |
|
elke dag een draadje is een hemdsmouw in een jaar
|
|
augurkenprinses
Newbie Lid sinds: 24 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
|
dank jullie wel! ik laat weten hoe het lukt :) als het kan,
met foto... |
|
drempt
Hobbyguru Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
|
klinkt heel interessant ben beniuwd naar een foto Weet totaal niet wat dat is een jojo hiel |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
Tineke01
Hobbyguru Lid sinds: 27 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1360 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dit topic was waarschijnlijk vorig jaar.
Ik had toen nl. de vraag gesteld over de boemeranghiel. Dat was onder VRAGEN: onderwerp Boemeranghiel, geplaatst op 28 juni 2010. Verschillende hobbydoosjes hebben me daarna fijn geholpen. Groetjes, Tineke01 |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |