stoffeernagels |
Reageer |
Autheur | |
arnhemmertje
Hobbywonder Lid sinds: 08 Januari 2012 Status: Offline Points: 933 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 12 Juli 2012 om 19:58 |
Jawel jawel, ik ben weer wat nieuws aan het proberen. Ben begonnen met maken van memoborden en nu wil ik op de plekken waar de lintjes elkaar kruisen een stoffeernagel vastzetten.. Of een siernagel, sierspijker hoe je ze noemen wilt .. Nou is de vraag hoe ik deze aan de achterkant vast moet zetten? Of moet ik ze dan gewoon kromslaan met een hamer hahaDit is zo'n nagel gevalletje :
Ik heb dat op een blog gezien en het zag er wel chique uit
|
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
afknijpen met een knijptang
|
|
lydia wijsbroek
|
|
arnhemmertje
Post Options
Thanks(0)
|
Maar dan trek je ze er toch weer zo uit?
|
|
pimmetje
Hobbywonder Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zou je dat niet kunnen doen met grote splitpennen, die kun je aan de achterkant mooi ombuigen zodat ze er niet uitvallen.
|
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
arnhemmertje
Post Options
Thanks(1)
|
daar zat ik later ook aan te denken, is wel makkelijker ja..
|
|
MariaLA
Hobbyguru Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik zou ze inderdaad met een hamer plat slaan, zie je niets van als je het goed doet
|
|
Venaille
Hobbyguru Lid sinds: 21 April 2011 Status: Offline Points: 1076 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik 'naai' een kraal of knoop op de plek waar de linten elkaar kruizen.
|
|
Veel liefs van Marieke
|
|
francis2
Groupie Lid sinds: 30 December 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 95 |
Post Options
Thanks(0)
|
heb je het memobord al gemaakt?
ik heb er ook eens eentje gemaakt. in een vroeger huis daar had ik tegen het plafond van die kurktegels gelijmd. ik had er nog over (tja, wisten ook niet of we daar nog weggingen) en enkele tegels op overschot is nooit weg (voor reparatie he) en toen we daar weg waren, heb ik enkele van die tegels op een stuk spaanplaat van 18 mm gelijmd, daarrond een 'glaslat' gedaan als kader. als je het zo gemaakt hebt, dan kun je gewoon die siernagels erin kloppen. (maar oppassen dat je de kop niet beschadigd). dus best eerst met een dunnere nagel een gaatje 'voorboren' zodat die siernagel er makkelijker ingaat. steek de nagel eerst in een stuk handzeep, (dan glijdt die beter door het hout)
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |