Mijn koppel sieraden |
Reageer |
Autheur | |
Emiilie
Newbie Lid sinds: 08 December 2022 Locatie: Amsterdam Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 08 December 2022 om 22:29 |
Hallo iedereen :) Ik gebruik dit onderwerp om met jullie te delen wat ik graag doe met mijn handen en waar ik al bijna 10 jaar gepassioneerd over ben. Ik ontwerp en maak al sieraden sinds ik een klein meisje was, en het kostte me een tijdje om deze passie te ontwikkelen voordat het iets werd waar ik elke dag van hou! Ik maak graag van alles, maar meestal armbanden en kettingen met thema's die ik leuk vind. Momenteel maak ik wat men noemt koppel sieraden zoals dit ketting en het is iets waar ik echt van geniet vanwege de symboliek van de liefde. Ik zal in de volgende berichten wat foto's met jullie delen en jullie zullen me vertellen wat jullie ervan vinden! :) |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |