Apeldoorn |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is leuk voor je, hoop dat je inspiratie op kan doen. Wens je veel plezier met rond kijken daar
|
|
*kathy*
Hobbyguru Lid sinds: 29 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2050 |
Post Options
Thanks(0)
|
Magtelt, was het deze keer wel een succes?
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, enorm, 3 bollen acryl met glitter, perzik, lila en paars gemêleerd en twee haakboeken. Tunisch haken en iets met leuke patronen. Ik had in september ook al eens die acryl gekocht, 3 bollen in dezelfde papegaaienkleuren. Voor een stola, dacht ik, maar het was veel te mooi, ik wist niet wanneer ik zo'n stola zou dragen. Dus ik breide een poppenjurk en die werd zó beeldig. Met een mooi streeppatroon. De nieuwe acryl is dus ook voor poppenjurken.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |