Poncho babyborn |
Reageer |
Autheur | |
hobbydoos
Admin Group Lid sinds: 09 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1047 |
Onderwerp: Poncho babyborn Posted: 27 November 2005 om 22:15 |
Ingezonden patroon, Ria hartelijk bedankt
Je knipt/snijd een A 4 papiertje door midden. Nu heb je een voor- en achterpand.Je vouwt een derde om en naait het volgens het bijgaand schrijven aan elkaar.
Nu heb je een standdaard poncho waarmee je allerlei variaties kunt maken. Ik heb er b.v. een halsbies ingezet en aan de onderkant ook afgebiesd. Inplaats van punten aan m.v. en m.a. kun je het ook rondmaken. Je weet je er vast wel mee te redden. Heb je nog vragen mail mij dan even.
|
|
kreatief meisje
Newbie Lid sinds: 05 Januari 2006 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 3 |
Posted: 05 Januari 2006 om 11:54 |
ik zoek naar een haakpatroon voor het haken van engeltjes wie kan mij dit bezorgen
|
|
kf
|
|
hobbydoos
Admin Group Lid sinds: 09 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1047 |
Posted: 08 Augustus 2007 om 06:55 |
hallo, Ik heb een varriant gemaakt op de meisjes poncho, zie: http://www.hobbydoos.nl/haken/kinderponcho.asp Het aantal steken delen door 4, dus voor babyborn ongeveer 80 steken en zie dit is het resultaat.
Daarbij heb ik een poppen mutsje gebreid, dit patroon is afkomstig ui t andrea poppenkleding.
Ik hoop dat je het wat vindt
groet,
Jennie
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |