hoe moeilijk is deze kerststal |
Reageer | Pagina <1 678 |
Autheur | |
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(2)
|
Het allereerste bericht geeft een link, als je die aanklikt zie je dat je die daar gewoon kan kopen :)
http://www.maggiescrochet.com/gourmet-crochet-amigurumi-nativity-pattern-p-698.html Amigurumi Nativity Pattern
$7.99
Add to Cart: < name="cart_quantity" value="1" maxlength="6" size="2" ="text">< ="http://www.maggiescrochet.com/s/templates/maggie2012/s/english/_in_cart.gif" alt="Add to Cart" title=" Add to Cart " =""> ← |
|
Jolantje
Duizendpoot Lid sinds: 09 November 2012 Status: Offline Points: 142 |
Post Options
Thanks(0)
|
Trouwens: Waarom krijgt de rest het dan wel opgestuurd? Raar eigenlijk!
|
|
chantalmv2
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Post Options
Thanks(1)
|
Sind korte tijd is er het er het een en ander gebeurt, er mogen keen koop patronen uitgewisseld worden. Voorheen gebeurde dat dus wel. Het is dus niet raar. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zou maar gelijk een keel opzetten als nieuweling!
Je hebt niet eens een e-mailadres in je profiel. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
nee dat is niet raar, voorheen heeft men dit doorgestuurd en problemen gekregen met de designers, nu sturen we gewoon niets meer door, kunnen we ook geen problemen krijgen. we kennen je helemaal niet komt dit forum opwalsen en vraagt om patronen, je neemt niet actief deel aan de hobbydoos community en verwacht dat wij naar een totale vreemde een patroon gaan doorsturen, dacht het dus niet. Niemand wil in de problemen komen en als je het forum doorgespit had had je dit geweten, dus helemaal niet raar. |
|
lydia wijsbroek
|
|
Jolantje
Duizendpoot Lid sinds: 09 November 2012 Status: Offline Points: 142 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nou dames wat een warm welkom!
Ik wilde voor mijn schoonmoeder (en kinderen) een kerststal haken en googlede dit... zodoende kwam ik op deze site uit! Ik zag dat ik lid moest worden om iets te posten dus dat heb ik gedaan, sorry ik heb niet het gehele forum bekeken over hoe het allemaal werkt! Jammer dat jullie dit ervaren als 'opwalsen' en 'een keel opzetten'! Dit nodigt niet uit om hier heel actief te worden. Ook weet ik dat dit meer zegt over jullie dan over mij! Veel haak en breiplezier nog!
|
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(1)
|
Wat heerlijk kort door de bocht weer allemaal. Jammer. Vooral de opmerking " Ook weet ik dat dit meer zegt over jullie dan over mij!", vind ik hier niet op zijn plek. Wie de bal kaatst...
|
|
Reageer | Pagina <1 678 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |