Diana-special nr 225 blad B |
Reageer |
Autheur | |
Liesanne88
Duizendpoot Lid sinds: 23 Juni 2021 Status: Offline Points: 315 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 15 Juni 2022 om 10:08 |
Goede morgen :)
Ik heb een tijdje terug allemaal oude haakbladen gekregen en nu wou ik een idee eruit gaan maken en kom ik er achter dat ik alleen werkblad C en D heb en dus A en B mis.. De kans is waarschijnlijk klein maar heeft iemand misschien wel deel A en B? En dan gaat het voor nu specifiek om model 45 op blad B. Als iemand daar een foto van zou kunnen maken maak je mij heel blij :D |
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Helaas...
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het is op het forum zo rustig geworden. Ik denk dat je bij boekwinkeltjes.com of marktplaats meer vindt.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Liesanne88
Post Options
Thanks(0)
|
Ja ik had ook al even gegoogled en daar wel 1 advertentie gevonden van iemand die m te koop heeft, maar helaas geen reactie gehad op een berichtje
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb in mijn tijdschriften gezochte, maar niets gevonden. Meneer Google bracht mij ook niet verder. Heb je een foto van wat je maken wil, eventueel staat het ook in een ander boekje. Ga ik nog eens zoeken.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Liesanne88
Post Options
Thanks(0)
|
Op de foto van de voorpagina die ik heb bijgevoegd staan 3 mandala's/dromenvanger wou daarvan de onderste maken..
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sorry, deze heb ik nergens gevonden.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Liesanne88
Post Options
Thanks(0)
|
Geeft niks, dank je voor het zoeken
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |