boekvouwen |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Machtelt ,
Ik zat op internet te zoeken en toen ik een adres van een archief in Alkmaar tegen . De plaatjes leken erg veel op de tekeningen van mijn boekje . Er stond dat er niet veel van dergelijke boekjes meer waren omdat ze meestal na een jaar weggedaan werden , omdat het na een jaar niet belangrijk was ,de de vertrektijden waren toch veranderd . Ik heb ze een berichtje gestuurd met de vraag of ze belangstelling hadden . Ik hoor het wel of niet |
|
francis3
Hobbywonder Lid sinds: 20 Januari 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je zoekbewerking - https://nl.pinterest.com/pin/620863498625471266/ - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd. Die andere die werkt wel, maar zo te zien moet je dat doen met een oud telefoonboek, want je vernielt wel een goed boek. Dus...
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |