zwarte kraai of raaf |
Reageer |
Autheur | |
Christine
Duizendpoot Lid sinds: 24 September 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 281 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 20 Oktober 2012 om 19:15 |
Een tijdje geleden had ik een gratis patroon van een zwarte kraai of raaf gezien via links of iemand die ze gemaakt had ik weet het niet meer in elk geval zoek ik mij suf maar vind ze niet meer terug heeft er iemand een idee waar dat beest ergens staat? het is niet de kleine kraai van Hobbydoos die ik zoek, ze is redelijk groot zwart en ik geloof dat ze gehaakt was , wie weet ze zitten?????????????Groetjes
Christine
|
|
CHRISTINE
|
|
Creajettie
Hobbywonder Lid sinds: 29 September 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 804 |
Post Options
Thanks(0)
|
bedoel je deze misschien? Hij is alleen niet helemaal zwart. Hij staat hier:
http://grandmotherspatternbook.com/?p=5196 |
|
Creajettie
Hobbywonder Lid sinds: 29 September 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 804 |
Post Options
Thanks(0)
|
of misschien deze:
die staat hier:http://www.dehaakster.nl/haakster/product.php?id_product=25 groetjes |
|
Christine
Duizendpoot Lid sinds: 24 September 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 281 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel voor het zoeken Creajettie, ze zijn alle twee heel mooi maar het is nog niet de kraai of raaf die ik bedoel die was redelijk groot stond op zijn (gele) poten, ik blijf internet afspeuren en als ik hem vind ben jij de eerste naar wie ik de link doorstuur.
Groetjes Christine
|
|
CHRISTINE
|
|
ridder204
Hobbywonder Lid sinds: 18 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 490 |
Post Options
Thanks(0)
|
ridder204
Hobbywonder Lid sinds: 18 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 490 |
Post Options
Thanks(0)
|
Creajettie
Post Options
Thanks(0)
|
ik kom verder alleen kooppatronen tegen net zoals die van margriet hierboven of deze:
bij babsie hook We zoeken gewoon verder en misschien weet iemand anders welk patroon je bedoelt. groetjes van jettie |
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
Christine
Post Options
Thanks(0)
|
Dames, dank jullie wel voor al dat speurwerk maar dat rotbeest zit er nog altijd niet bij, heb gisteren bij Ravelry al de patronen van raven, kraaien en vogels omgekeerd maar niks gevonden wel véél mooie dingen gezien maar degene die ik zoek niet gevonden maar ...........................ik blijf zoeken, als ik ze vind zet ik haar meteen op het forum!!
Groetjes Christine
|
|
CHRISTINE
|
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je weet ook niet meer in welk topic het stond of wie het had gemaakt????? ook geen foto?????
Ik ben zelf ook eentje kwijt maar goed net de link hier gezet dus maar weer even ophalen
|
|
Christine
Post Options
Thanks(0)
|
Neen ik heb hem enkel nog in gedachten, ik weet wel dat ik een link aangeklikt heb en daar zie ze soms ook nog andere dingen staan van iemand anders en natuurlijk klik je daar oook eens op en zo ben ik het noorden kwijtgeraakt, en ik kan hem niet opspeuren via "geschiedenis" want het is zeker al een maand geleden en "geschiedenis " gaat maar 2 weken terug, och hij komt wel weer, bedankt voor je hulp
Christine
|
|
CHRISTINE
|
|
ridder204
Post Options
Thanks(0)
|
macheri
Post Options
Thanks(0)
|
oh die zijn wel leuk allemaal zeg
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |