Zpaghetti tas van oud laken |
Reageer |
Autheur | |
elke
Hobbyguru Lid sinds: 30 Oktober 2012 Locatie: België Status: Offline Points: 1764 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 14 November 2013 om 13:54 |
Zpaghetti tas van oud
laken: Van een oud yersey 1 persoons laken een lange sliert knippen
van zeker 3 cm breed. Hoe doe je dat vind je hier: http://kneutsel.blogspot.be/2012/08/tarn-t-shirt-yarn.html Ik had een mooie bol van ongeveer 350 gr. Met breinaalden n° 6 ben ik er toen aan begonnen, leuk om te
doen, ligt wel wat zwaar in de hand. Beschrijving: -Zet 17 steken op. -Brei nu 6 nld boordsteek 1/1. -Nu in deze nld iedere rechtse steek meerderen, 26 st. -Nu ribbels breien over 34 nld. -Nu in deze nld 2 st
samenbreien, 1 rechts over gans de nld, eindigen met 2 st samenbreien: 17 st. -Brei nu terug 6 nld boordsteek 1/1. -Nu al de steken soepel afkanten, LET OP, DE DRAAD NIET
AFHECHTEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -De zijkanten nu met een dikke haaknaald met vasten
toehaken. -Zet er nu een handgreep op naar keuze. -Mijn handgreep is gemaakt van 2 beugels die komen van een zomerkleedje
en een zwarte riem dat ik op lengte heb geknipt. -En de bevestiging zijn met inslag drukknopen vastgezet. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |