Boekje Christel Krukkert |
Reageer | Pagina <123 |
Autheur | |
Jolanda43
Duizendpoot Lid sinds: 09 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 363 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hij is echt heel leuk. Staat op mijn verlanglijstje voor volgende week, want dan ben ik jarig... joepie........dtaan nu 7 boekjes op hihihihihihihihihihihih
|
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Het boekje vandaag ook ontvangen. Ik ben niet zo kapot van het apenbekje. Misschien valt het 'in het echt' wel mee. Volgende week vakantie en dan ga ik aap Philippe haken. Die is zo leuk!!
|
|
Leo91
Hobbyguru Lid sinds: 07 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1048 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh wat leuk! Ik heb hem in de stad nog niet weten te vinden, ga hem misschien binnenkort dan toch eens bestellen!
|
|
olly
Newbie Lid sinds: 23 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb hem gisteren gekocht! Hij is zo ontzettend leuk...ik had al twee losse patronen op haar site besteld, maar er staat zoveel meer moois in. Ik kijk nu al uit naar haar nieuwe boekje dat in Aug/Sept uit gaat komen!!! |
|
Groetjes Mo
|
|
Wilma1979
Duizendpoot Lid sinds: 11 Februari 2012 Status: Offline Points: 222 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb vandaag via Cosmox besteld, kan niet wachten.
|
|
francisca
Hobbyguru Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
Post Options
Thanks(0)
|
als het goed is kun je morgen al gaan genieten wilma1979
|
|
Anne-Marie
|
|
Wilma1979
Duizendpoot Lid sinds: 11 Februari 2012 Status: Offline Points: 222 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb het boekje zojuist met de post ontvangen. Wie kan me helpen, weet niet met welke aap ik moet beginnen (zijn allemaal zo schattig) en ik moet nog zoveel andere dingen haken (onder andere 1 mega matawi-ui voor mn dochter en Pip de pinguin van Christel).
|
|
Leo91
Hobbyguru Lid sinds: 07 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1048 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zo lief.
Ik kwam vandaag thuis, had mijn zus een verrassing... Jullie raden het nooit (misschien wel dan) Ze had voor mij het boekje aapjes haken gekocht!!! Ik hoop er binnenkort in te kunnen beginnen, er staan echt een paar schatjes in. |
|
Reageer | Pagina <123 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |