oudere tijdschriften |
Reageer |
Autheur | |
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 04 Mei 2019 om 19:08 |
Gisteren van een oude kennis, tijdschriften gekregen omdat ze gaat verhuizen.
Omdat ik met deze verder niets mee doe, wil ik graag iemand anders hiermee blij maken. Het is zonde om weg te gooien. ( tijdschrift o.a uit 1979 ) Tevens is er een boekje bij : gehaakte kanten kraagjes. Deze verkeerd nog in prima staat. Het boekje mag ook apart weg Iemand die hierin interesse heeft, kan dit laten weten. Deze zijn gratis, alleen eventuele verzendkosten DHL voor geïnteresseerde. Groetjes Petra, |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik wil ze wel komen ophalen bij je. Kijken wat ik zelf leuk vind en de rest eventueel naar de fanfare voor de boekenmarkt.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lidwina kom ze maar halen is geen probleem.
Bovenste foto is nog meer ligt nog een hele stapel onder. Deze waren ook van die mevrouw van 88. Jammer voor oud papier. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
In onze bibliotheek staat een zogenaamde weggeefkast. Daar kun je boeken, tijdschriften en kleine voorwerpen in zetten. Ik heb er eens een hele stapel van zulke bladen uitgehaald. Helaas ontbraken er erg veel middenstukken met de beschrijvingen en patroonbladen. Uit die bladen heb ik de patronen geknipt die ik wilde hebben. De andere zijn eerst op de soos bekeken en de rest ging terug in de weggeefkast. Het is een soort gratis bibliotheekje, ik lees vaak boeken en zet ze daarna terug.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zelf heb ik al die Margriet handwerken bladen naar de kringloop gedaan . . . in de hoop van.
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Prima Petra, dank je wel. Ik mail je.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
petraco
Post Options
Thanks(0)
|
Dat lijkt me wel leuk zo'n weggeef kast in de bieb. Helaas hebben ze die hier niet. Die is wel in het ziekenhuis voor leesboeken te ruilen .
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier in het dorp hebben we een kinderboeken huisje, door een meisje bedacht en door de ouders ondersteund - het staat in de voortuin.
1 kinderboek brengen is 1 kinderboek halen
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
https://www.gelderlandhelpt.nl/weggeefkasten
Het is vaak een initiatief van vrijwilligersorganisaties. Als er zo'n organisatie in je buurt is, kun je ze er op attenderen. Onze staat in het buurthuis, waar onder andere een bibliotheekfiliaal is. Ik denk dat bepaalde voorwerpen in de kringloop belanden, waar ik ze ook had kunnen brengen. Maar in kringlopen liggen de prijzen voor tweedehands soms best wel hoog. Vooral voor boeken en dvd's. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
petraco
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
petraco
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
Ik weet niet, vaak werkt het heel goed, het is toch te vergelijken met de huisverkoop waar een geldpot bij staat.
|
|
Cocos
Hobbywonder Lid sinds: 07 April 2018 Locatie: Flevopolder Status: Offline Points: 611 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb denk ik alle oude margriet en knip bladen bewaard. De patroonvellen met verschillende maten kunnen nog gebruikt en de modellen paste ik vroeger ook altijd al aan. Bij de kringloop liggen veel bladen, maar nooit die Knip en Margriet en Libelle met handwerk en naai patronen. Ik heb er wel pas een boekje gevonden: Handboek voor zelfmaakmode van Margriet en Knip. Staan allerlei technieken in en beschrijvingen hoe je een patrooo aanpast, voering inzetten, enzovoort. Wel handig, want ik heb al van alles gemaakt maar nu denk ik steeds: Hoe deed ik dat ook alweer? Met dat boekje kan ik even kijken en dan weet ik het weer. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |