Rabarberrabarber |
Reageer | Pagina <1 234 |
Autheur | |
m'jo
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2012 Locatie: NB Status: Offline Points: 1191 |
Post Options
Thanks(0)
|
twee rechthoekige lappen,.........
je zet de smalle kant aan een rechte kant en dat 2x, zo krijg je een gat voor je hoofd, ff puzzelen en klaar is je poncho... en hoe je die rechte lappen invult....stokjes... strepen... leef je uit gebruik je fantasie of google even op poncho....
makkelijker kan ik het niet maken....... |
|
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je
http://mdsignathome.blogspot.nl http://emeraldforrest.nl |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Voor moeder waren de lappen 90/60 cm, voor kinderen 57/27 en 68/36. Je kunt ze naaien, breien en haken.
Maar wedden dat het ging om die ingewikkelde cape met capuchon die ergens halverwege staat? |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Esther1963
Hobbyguru Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zou dit patroon van die poncho graag willen ontvangen!
|
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Esther, ik heb je een paar rechte lappen poncho's gestuurd, een guimpe, een filet en die met moeder en kind.
Mag dit topic nu alsjeblief afgesloten worden? Ik zet het mailen naar mij in ieder geval wel af. |
|
wat rozengeur. |
|
Esther1963
Hobbyguru Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn dank is groot Magtelt, ik ben er superblij mee
|
|
|
|
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
echt e |
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nou was ik zooooooo nieuwsgierig wat er met de rabarber was.
Een lekker recept of zo!!!! |
|
Gerbera
Hobbyguru Lid sinds: 13 Maart 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ha ha pippie dat dacht ik ook
Ik dacht mmmmm ga even kijken,maar nee geen recept |
|
Groetjes jenny
|
|
J@nke
Hobbyguru Lid sinds: 30 Oktober 2012 Status: Offline Points: 1165 |
Post Options
Thanks(0)
|
Whaaha had hetzelfde!
|
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zin dat ik nu heb ....in rabarbercake
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
miraatje
Duizendpoot Lid sinds: 09 Januari 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 354 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik lig in een deuk hier ik had precies het zelfde en ook ik vind dat zooo lekker mmmmmmmmmmm mjam mjam
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Heel lang geleden in oma's jeugd had je nog geen televisie, maar radiohoorspelen. Kijk maar op google of je daar iets over vindt. Paul Vlaanderen enzo. Als er geluid van een drom mensen nodig was, werd aan de zaal gevraagd of iedereen rabarber rabarber wilde zeggen. Begon men dan allemaal op een ander tijdstip, dan hoorde je gemurmel.
Ik heb wel een heel simpel, doch smakelijk recept: Los 500 gr suiker op in 6,5 l water, kook 2 minuten en laar afkoelen. Je mag 50 gr verse gember, wat steranijs, 8 verveinebladeren, 8 vlierbloesemschermen of geraspte sinaasappelschil mee laten trekken, maar dit is niet verplicht. Was 500 gr rabarber en snijdt het in stukjes van 2,5 cm. Zet in een stalen pan op met 500 l van de siroop, breng aan de kook, zet het gas uit en de deksel erop. Laat zo afkoelen. De stukjes worden heel zacht, maar het blijven stukjes. Wat je met de rest van de siroop moet doen, staat er niet bij. Je kunt daar schijfjes geschilde citroen in leggen en die later gebruiken om een citroenwolkentaart van Dr. Oetker mee te versieren. Als je de taart opensnijdt en de helften besmeert met citroenmarmelade, is het smullen geblazen (niet op de calorieën letten). |
|
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Overigens zal ik wel reageren op vragen over simpele poncho's, zolang die met de capuchon maar niet meer opduikt. En een rabarberrecept staat nu hier, dus daar wil ik niets meer over horen. Tenzij iemand anders op eigen verantwoording een recept wil plaatsen. Dat hoor ik graag.
|
|
wat rozengeur. |
|
J@nke
Hobbyguru Lid sinds: 30 Oktober 2012 Status: Offline Points: 1165 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
miraatje
Duizendpoot Lid sinds: 09 Januari 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 354 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Iedereen zit wel te lachen, maar waar blijft het recept van de rabarbercake?
|
|
wat rozengeur. |
|
pippie
Post Options
Thanks(0)
|
Moeten we misschien bij: gezocht neerzetten
|
|
Esther1963
Post Options
Thanks(0)
|
Kokoscake met rabarber:
http://yummyinmytummy.nl/zoet/cake/kokoscake-met-rabarber/ Daar staan ook recepten op met: rabarberijs, mascarponecake met rabarber of rabarbercrumble |
|
|
|
miraatje
Post Options
Thanks(0)
|
tadaaaaaaaaaaaaa daar is de cake GEWELDIG dit
|
|
pippie
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Reageer | Pagina <1 234 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |