patronen te veel om op te noemen www.karens-ac.hyv |
Reageer | Pagina <123 |
Autheur | |
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als goed is heeft iedereen nu een Invite ontvangen van Karen.
Ze vind het super dat er zoveel belangstelling is voor haar patronen en heeft als goed is ook met Naomi contact gehad. Wat mij betreft mag er een definitief slot op dit bericht (een linkje bij links kan altijd weer ) |
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk voor Karen en leuk voor ons allemaal !!! Ik kwam trouwens vandaag een Hyves van Hobbydoos tegen, hele tijd geleden begonnen door Marjolein (welke? ) weet niet of ie nog ''in gebruik'' is.....en heb genoeg aan dit fijne forum en aan Karens Hyves....
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jammer, ik heb nog geen uitnodiging van Karen gekregen.
|
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wil je jezelf nog eens uitnodigen Janne Marie? Misschien dat jouw verzoek is blijven hangen ergens binnen hyves? Ze zei gisteren dat iedereen een invite had gekregen.
|
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zal het nog eens doen. Nou, mocht ze het over het hoofd hebben gezien dan zou ik dat best kunnen begrijpen, ik denk dat ze opeens veel aanmeldingen heeft gekregen dankzij dit forum :)
|
|
Janne Marie
Post Options
Thanks(0)
|
Hee, ik heb dat bericht niet gezien, maar kan nu wel alles van haar zien, dus het zat toch al goed., ik ben nu toch wel lid :) :)
|
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben binnen bij karen, leuk!! |
|
Babbel.truitjes
Duizendpoot Lid sinds: 04 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 367 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nou dames ik heb een hele leuke contact met karen gehad.
We hebben afgesproken dat de link kan blijven staan. Wil je een patroontje dan kun je ze allemaal vinden op haar hyves. Ik heb van haar begrepen dat ze niet in staat eerder te reageren ivm met haar ziekte was ze erg moe na haar verjaardag te hebben gevierd. dus dames heeeelllllllll veeeellllll plezier met de leuke patronen van Karen. Wil je door wat dan ook geen lid worden van hyves ivm al die leden? word dan gewoon lid alleen waar van je het wil, de rest negeer jegewoon je kunt zelf kiezen. groetjes naomi
|
|
babbel
|
|
Janne Marie
Post Options
Thanks(0)
|
Fijn babbel dat je een leuk contact met haar hebt gehad. Dankzij jou heeft ze volgens mij nu ook veel meer volgers :)
|
|
TaNichia
Hobbywonder Lid sinds: 12 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 851 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben helaas nog niet geaccepteerd
|
|
Prideke
Post Options
Thanks(0)
|
Karen haar gezondheid is niet zo best Tanichia, zodra ze weer online is zal ze haar hyves weer bijhouden :)
|
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik had een klein berichtje met bewondering voor haar werk achtergelaten, en kreeg vanmorgen, heel lief, een klein berichtje terug.
Doet me toch goed! |
|
Reageer | Pagina <123 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |