haken kerstengel |
Reageer | Pagina <123 |
Autheur | |
Syl***
Hobbyguru Lid sinds: 23 Januari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2042 |
Post Options
Thanks(0)
|
Groetjes Syl
|
|
Rubia
Hobbywonder Lid sinds: 30 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 520 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mooi Syl! Je engel hangt daar mooi in de Crassula.
|
|
|
|
betty
Duizendpoot Lid sinds: 03 Januari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 235 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja ik vond het ook een heel gepriegel. ik denk dat ik het er bij ééntje laat!
geef mij maar werk wat meer opschiet! groetjes betty |
|
Edith
Hobbyguru Lid sinds: 19 Juni 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1096 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een heel mooi engeltje. Ik krijg bijna zin om zelf ook aan de slag te gaan......
|
|
Rubia
Hobbywonder Lid sinds: 30 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 520 |
Post Options
Thanks(0)
|
Met de nadruk op bijna? Ik heb hetzelfde gevoel. |
|
|
|
corine
Hobbyguru Lid sinds: 12 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3518 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat een mooi engeltje Syl. Corine. |
|
|
|
Edith
Hobbyguru Lid sinds: 19 Juni 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1096 |
Post Options
Thanks(0)
|
Inderdaar Rubia, met de nadruk op bijna. Maar ik heb nog zoveel ideetjes liggen die uitgewerkt willen worden (mijn poncho moet nog afgemaakt worden, ik ben tevens bezig met een vestje voor het knuffelvarken voor mijn vriendin, ik zou nog een sjaaltje voor mijn schoonmoeder breien, ik heb besloten een kerstpakje voor Lotte (mijn knuffelkonijn) te breien, ik heb al een jaar materiaal liggen voor een trui, verder heb ik nog stofjes liggen die genaaid willen worden en nog wat borduurwerk wat afgemaakt wil worden) dat ik even pas op de plaats maak en eerst mijn hoofd maar eens leeg te maken van al die werkjes. Dan ben ik weer maanden verder en dan zie ik wel weer.
|
|
Rubia
Post Options
Thanks(0)
|
Een heel bekend verschijnsel. Ik wil van alles tegelijk met als resultaat dat er vaak niks van terecht komt. Er moet ook nog gewerkt worden, het huishouden, vrienden etc. etc. Maar het komt wel goed, het duurt alleen wat langer. Als ik dan zie hoe actief sommigen hier zijn.... daar neem ik mijn petje (moet ik ook nog maken) voor af.
|
|
|
|
Syl***
Hobbyguru Lid sinds: 23 Januari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2042 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hihihi, Inderdaad een zeer bekend verschijnsel. Iedere keer weer kiezen; wat ga ik doen. Frutselen of toch maar eindelijk de was strijken, enz,enz,enz.... Ben nog aan het twijfelen of ik naar je forum ga,Gerda. Als dat net zo leuk als hier wordt dan........ |
|
Groetjes Syl
|
|
Syl***
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn nieuwsgierigheid heeft gewonnen
|
|
Groetjes Syl
|
|
Syl***
Post Options
Thanks(0)
|
Groetjes Syl
|
|
tdv
Hobbyguru Lid sinds: 10 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2171 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat een schattig engeltje
|
|
groetjes tine
|
|
Rubia
Post Options
Thanks(0)
|
Syl***,bedankt!!!
|
|
|
|
winnes
Duizendpoot Lid sinds: 30 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 373 |
Post Options
Thanks(0)
|
syl het engeltje is gaaf geworden en ik beken ik ben nog niet begonnen... het huishouden won het deze keer van het handwerken .... rest van de week druk met sint maar probeer wel... winnes
|
|
winnes
|
|
Syl***
Post Options
Thanks(0)
|
Het is nog lang geen kerst, dus..... ps. De vertaling is nog niet compleet, dus als je er niet uitkomt laat maar wat horen |
|
Groetjes Syl
|
|
winnes
Duizendpoot Lid sinds: 30 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 373 |
Post Options
Thanks(0)
|
winnes
|
|
Vanessa
Newbie Lid sinds: 27 Februari 2011 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heeft u het patroon van het engeltje nog ik ben er al zo lang naar op zoek |
|
groetjes Vanessa
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dit topic is van 2006, het is de vraag of er nog iemand van de hobbydozen hiervan aanwezig is.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lia
Newbie Lid sinds: 22 November 2012 Status: Offline Points: 11 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zou ik het patroontje ook van je mogen ontvangen? Alvast bedankt
|
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
zoals je in de reaktie hier boven kan lezen is het een topic van minstens 6 jaar oud en ik denk niet dat er nog mensen zijn die het patroontje hebben.
Daarnaast is het delen van patronen momenteel heel erg aan banden gelegd sinds die 6 jaar het mag niet meer en er wordt van rechtswegen ook op alle fora heel erg opgelet dat het ook niet meer gebeurd. Ik hoop dat ik je hier mee een beetje uitleg heb kunnen geven over het gebruik van hele oude topics.
|
|
Reageer | Pagina <123 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |