Patroon Kerstman met cadeauzak |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Geen idee waarom iemand dit wil maken, ik vind het een lelijk ding. Maar.....over smaak valt niet te twisten. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh ja, is inderdaad een lelijk ding. Maar deze mevrouw is ook niet meer terug gekomen op dit forum
|
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Maar krijgt wel een schopke na met deze reacties...flauw...
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedoel je dat omdat ik zeg dat ik deze kerstman lelijk vind? Niks bedoeld als schopje. Gewoon zeggen dat ik het een leijk ding vind. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als ik de lay-out van het forum bekijk, lijkt het er op dat de bovenste twee onderdelen Vragen en Patronen los zouden staan van de rest. Dat verklaart misschien waarom mensen hun boodschappen wat onpersoonlijk en zakelijk neerzetten?
|
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Natuurlijk zeg je dat gewoon Lao maar doet toch niet ter zake ..
|
|
|
nldutchy
Post Options
Thanks(0)
|
Zou best kunnen Kamilla...maar of dat veranderd kan worden .. geen idee.. maar het is wel goed dat er nagedacht wordt hoe deze vragen evt voorkomen kunnen worden... ik blijf er bij dat weinigen ( of steds minder) tegenwoordig op fora komen maar meer op andere social media en daar vrij anoniem en meteen vragen kunnen stellen, zelfs om patronen te krijgen hoef je je alleen maar aan te melden en hoppekee...no problem .. Hier is dat anders maar dat weet een vrager niet en verdiept zich meestal niet in de regels van een forum.. Ik praat dit niet goed maar denk dat het zo gaat ...
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het was vriendelijker geweest om te wijzen op leuke kerstmanpatronen op internet. Maar ik vind het wel eens vreemd, dat mensen liever eindeloos naar gratis internetpatronen zoeken, dan even kijken of er ook boeken of tijdschriften zijn met de gewenste patronen. En ik vind het ook vreemd, dat ze eerder op de hobbydoos terechtkomen dan op haak- en breisites.
Maar ja, als ik op google zoek naar informatie, moet ik eerst door allerlei online winkels en commerciƫle sites waden, voor ik weet wat ik weten wilde. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |