Poppenhuis en miniaturen |
Reageer |
Autheur | |
Monica Akse
Newbie Lid sinds: 23 Januari 2022 Locatie: Naaldwijk Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 23 Januari 2022 om 19:33 |
Goedenavond,
Ik ben op zoek naar een middelgroot poppenhuis, mag al ingericht zijn, mag ook leeg zijn. En het e.e.a. aan miniaturen, meubeltjes, eventueel behang etc. Kortom het liefst een hele hobby inventaris op het gebied van poppenhuizen. Misschien iemand die er mee stopt en alles wil verkopen. Hartelijke groet, Monica Akse |
|
carolina2
Newbie Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
je zou op marktplaats kunnen kijken, daar wordt regelmatig eea aangeboden
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zou ook zeggen kijk eens op Marktplaats
|
|
JudyAs
Newbie Lid sinds: 10 November 2022 Locatie: Nieuw Vennep Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
|
Soms kom je in een kringloop ook oude poppenhuizen tegen. Soms zelfs met de meubeltjes en oude popjes erbij
Heb je inmiddels iets gevonden ??
|
|
Heleen
Newbie Lid sinds: 13 Maart 2023 Locatie: Onnen Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb na het overlijden van mijn laatste zus nu het grote Selecta poppenhuis (102x57x32) in huis dat onze ouders in de jaren 50 met veel.plezier voor hun 3 dochters maakten. Mijn zus was zo'n 25 jaar geleden begonnen met de renovatie, maar heeft dat door omstandigheden niet afgemaakt . Mijn hobby is het niet. Wie kan ik hier blij mee maken? De originele bouwtekeningen zitten er bij, zonder verdere beschrijving. Desgewenst kan ik foto's sturen. Verzenden lijkt me helaas geen optie.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |