Aan de Haak 28 |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 19 Augustus 2020 om 15:01 |
De nieuwe Aan de Haak is uit en er staat een leuke tip in: Het enige echte Dikkie Dik haakboek van Dendennis. Ook een tip over Lappenpoppen, een haakboek van Sascha Blase-van Wachtendonk. Ik zag een foto van een hand met een wiegje met minibeertje er in.
Het boek van Dendennis komt pas in oktober uit. Je kunt het bij Bol.com reserveren of op je verlanglijstje zetten. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
En jij bent pas in december jarig . . .
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, dat is soms een gunstige tijd. Ik denk dat Dikkie Dik haaksels als kraamcadeautjes leuk zijn, in plaats van altijd weer het dekentje en speenkoord.
|
|
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Nummer 29 is een Kerstnummer, misschien kun je het in de winkel inkijken. Ik vind het wel jammer, dat je een vest met rendier alleen op de rug en zijkant ziet en niet hoe de voorpanden er uit zien.
|
|
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |