verzameling |
Reageer |
Autheur | |
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 23 Januari 2018 om 11:10 |
ik ben op zoek om mijn verzameling uit te breiden zijn er hier misschien mensen die deze beeldjes hebben? |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heeft dat een naam en zijn het altijd mannen net baard ?
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
de naam van het beeldje is chinees mudman - geluksgod shou er zijn ook anderen maar ik spaar alleen deze variant |
|
niania
Post Options
Thanks(0)
|
en ook nog deze |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoe groot zijn ze niania? Want er zijn verschillende groottes in die wanjiang mudmannekes
https://www.ebay.ie/sch/i.html?_sop=1&_nkw=chinese+mudman&_frs=1 http://nl.reduto.be/Mudman?p=gcb&gclid=EAIaIQobChMItN-4zazu2AIVC0AbCh0Ohgv-EAMYASAAEgIxU_D_BwE |
|
|
|
niania
Post Options
Thanks(0)
|
hallo bep ik wil alleen de afgebeelde mannetjes in verschillende kleuren of houdingen en niet al die andere deze zijn ongeveer 9 cm hoog en ik wilde weten of er mensen hier op de site deze beeldjes in bezit hebben en misschien kwijt willen ik wil ze niet via internet kopen ik heb deze gekocht in kringloopwinkels of snuffelmarkten wel lief dat je voor me aan het zoeken bent maar dat is echt niet nodig |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
maar die linken waren maar om nog meer voorbeelden te geven omdat er dus verschillende afmetingen zijn. Ik heb ze niet maar als ik in een kringwinkel er tegenkom dan roep ik wel.
|
|
|
|
Geerlig
Hobbyguru Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mooie beeldjes. Ik snap dat je de verzameling wil uitbreiden, maar ik kan je niet helpen.
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ze weten daar ook van prijzen he?
Van onder de 10 euro tot bijna 400 euro (wat ik in de gouwegeit heb gezien) |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Helaas kan ik jou hier niet mee helpen
|
|
JMB
Hobbyguru Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Post Options
Thanks(0)
|
Grappig, zo'n verzameling. Jaren terug verzamelde ik van die kleine pillendoosjes en daarna een tijdje boedha beeldjes. O en ik wou ook theepotten sparen. Maar heb ontdekt dat je voor dat laatste toch wel een heel groot huis moet hebben, ik ben er maar mee gestopt omdat ik er te weinig ruimte voor had. En die andere twee verzamelingen, geen idee waar dat allemaal is gebleven.
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
van die theepotten bestaan er schoon exemplaren. Maar idd een grote lichte gang met schabben aan sweerszijden tot aan het plafond hebt ge dan nodig.
|
|
|
|
JMB
Hobbyguru Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja en die grote gang hebben we niet, ook niet een kamer over waar ze zouden kunnen staan.
Was trouwens vergeten dat ik ook nog een tijdje speculaasplanken heb verzameld. Die heb ik nog en zal ze ook niet snel wegdoen want dat vind ik nog steeds leuke dingen. Alleen liggen ze op zolder. Voor de verbouwing had ik ze in de gang hangen maar daar paste het nu niet meer zo bij vond ik.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |