Zwolle |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 05 Februari 2013 om 10:21 |
Beste breiers en breisters, Komt u ook naar de handwerkbeurs in Zwolle. Van 14 tot en met 17 februari wordt deze gehouden in de IJsselhal. Vergeet dan niet de stand van www.geldersemutsen.nl te bezoeken. Wij hebben de afgelopen tijd er weer voor gezorgd dat u nieuwe inspiratie opdoet op het gebied van mutsen en kralenbreien. Natuurlijk presenteren wij ons derde boek ook hier. Daarnaast hebben wij nieuwe patronen gemaakt voor het breien van poppenjurkjes en het hoedjes patroon uit ons boek is er nu in meerdere maten. Kijk op onze website: http://www.geldersemutsen.nl/blog/nieuw%20zwolle.htm voor foto's. Er zijn twee nieuwe pakketjes om kralentasjes te breien. Het wiebertjes tasje dat in het februari/maart nummer staat van Simply breien en patroon nr. 10 uit ons boek: Gebreide kralen tasjes. Ook Connie geeft weer workshops. U kunt tussen 11.00 - 15.00 uur aanschuiven op workshop plein 3. Benieuwd naar de workshops kijk dan op: http://www.geldersemutsen.nl/ Graag tot volgende week op één van de beursdagen en mocht dat niet lukken hoop ik dat u onze blogs blijft lezen. Met vriendelijke groet, Henny, Anke en Connie www.geldersemutsen.nl Ik kreeg deze mail, omdat ik twee boekjes heb gekocht van de drie dames. Erg leuke boekjes. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
JePe
Duizendpoot Lid sinds: 30 Oktober 2012 Locatie: Appelscha Status: Offline Points: 322 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ohw, ik dacht al dat jij een gelderse "muts" was ;-)
|
|
jokehobbys.blogspot.nl
Domus-Spei.blogspot.nl pinterest.com/jpderuijter/ |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Eigenlijk een Amsterdamse muts, maar ze hebben heel leuke klederdrachtmutsjes voor Baby Born en ik ben nou eenmaal poppenmoeder.
Ook heel leuke kousen en sokjes overigens. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
had de beurs op mn verlanglijstje staan, gooit de trap roet in t eten!!
is de beurs jaarlijks? |
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja hoor, elk jaar ongeveer dezelfde tijd.
Ik weet niet of er iemand zo lief is om je er per rolstoel doorheen te rijden,maar dat is niet echt handig. |
|
merelx
Duizendpoot Lid sinds: 03 Januari 2013 Locatie: coevorden Status: Offline Points: 324 |
Post Options
Thanks(0)
|
kom zeker even kijken....
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
goed te horen dat ie volgend jaar ook weer is. zet m alvast op mn to do lijstje 2014.!
|
|
Spookysil
Duizendpoot Lid sinds: 08 Oktober 2012 Locatie: Zwolle Status: Offline Points: 248 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ga er heen met mijn moeder en nichtje :-)
|
|
All you need is love (and a cat!)
|
|
JePe
Duizendpoot Lid sinds: 30 Oktober 2012 Locatie: Appelscha Status: Offline Points: 322 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik bedoelde dat het leek alsof jij één van die dames was maar een Amsterdamse muts is altijd gezellig. Ik ga in ieder geval voor het eerst. Ben zondag jarig en kan daar denk ik nog wel wat kadotjes scoren....
|
|
jokehobbys.blogspot.nl
|
Gamble82
Duizendpoot Lid sinds: 02 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 186 |
Post Options
Thanks(0)
|
Altijd feest! Ik ben donderdag onder schooltijd van de kids vast wel te vinden denk ik, de enige beurs in de buurt waar ik heen kan zonder auto ;)
|
|
Mijn Blog : http://marieksfreubels.blogspot.nl/
|
|
hitsje
Hobbywonder Lid sinds: 07 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ga op zaterdag..
Nu al zin in
|
|
Groetjes Hitsje
http://pinterest.com/hitsje/ |
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben vandaag geweest, was erg leuk (ook erg druk!)
|
|
Spookysil
Duizendpoot Lid sinds: 08 Oktober 2012 Locatie: Zwolle Status: Offline Points: 248 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja ook ik was van de partij, wat een gezelligheid, maar o zo druk en warm! Maar dit mag de pret niet drukken
|
|
All you need is love (and a cat!)
|
|
Lobke22
Newbie Lid sinds: 28 December 2012 Status: Offline Points: 28 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vooral warm! Ik was er ook ;)
|
|
JePe
Post Options
Thanks(0)
|
Ik was er donderdag, niet druk en niet warm. Lekker rustig je kon overal goed bij. En ik heb me netjes ingehouden. Alleen sokken breinaalden gekocht want ik heb nog wol liggen waar ik niet de juiste dikte naalden voor had.
En jullie? Arm gekocht? |
|
jokehobbys.blogspot.nl
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, warm ook! Nee, viel best mee: een pakje spoeltjes en een bplletje garen voor frivolité voor mezelf en een klein borduurpakketje als cadeautje voor iemand. Onder de twintig euro gebleven:-) Vond wel dat er ontzettend veel kramen aan quilten waren gewijd, maar dat komt misschien omdat ik dat zelf niet doe!
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |