Diamond Painting |
Reageer |
Autheur | |
lottesnel
Newbie Lid sinds: 04 December 2020 Locatie: Zwolle Status: Offline Points: 5 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 04 December 2020 om 14:56 |
Hoi,
ik ben nieuw op dit forum en kon nog niet zoveel vinden over het topic diamond painting. Ik ben hier in mijn vrije tijd heel veel mee bezig en vroeg mij af of er meer mensen hier zijn die van dezelfde hobby genieten (; |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(1)
|
Hoi Lotte. Eén of twee doen aan diamond painting, ik hoop dat ze zich snel melden. Ik vind het wel mooi om te zien, maar heb hobby's genoeg, dus dit kan er net niet meer bij.
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
pearllynn
Newbie Lid sinds: 17 Januari 2023 Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hetzelfde voor mij. De tijd drukt me tegenwoordig zo onder druk
|
|
Liesanne88
Duizendpoot Lid sinds: 23 Juni 2021 Status: Offline Points: 315 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi!
Zo nu en dan doe ik wel aan diamond painting. Heb er al wel verschillende gemaakt zowel custom als gewoon zo gekocht. Tip, mocht er nog een op is op in de plaats zitten waar je woont kijk daar ook eens. Heb ik een tijdje terug 1 gehaald. Zijn wel alleen ronde steentjes en veel zijn te klein voor de afbeelding maar met geluk zitten er wel leuke bij
|
|
pearllynn
Newbie Lid sinds: 17 Januari 2023 Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
|
Echt grappig dat ik dit nu tegenkom, want ik ben wel van plan om het te gaan doen. Ik heb zelf onlangs een set besteld op strass-steentjes.nl. Wat ik leuk vind is dat je een foto kunt kiezen en uploaden, en daar maken ze dan een painting van die je zelf kunt maken. Je kunt zelfs kiezen of je vierkante of ronde steentjes wilt. Ik kwam op het idee via een vriendin die dit blijkbaar al jaren doet, al had ik haar er eerst nog nooit over gehoord. Hoelang doen jullie het al? En vinden jullie het leuker dan bijvoorbeeld schilderen of kleuren op nummer?
|
|
Liesanne88
Duizendpoot Lid sinds: 23 Juni 2021 Status: Offline Points: 315 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik doe het nu ongeveer 2 jaar af en aan. Ik vind het wel leuker dan schilderen op nr ja haha
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |