Losse rijen in breiwerk |
Reageer |
Autheur | |
annedmoo
Newbie Lid sinds: 13 Januari 2023 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 13 Januari 2023 om 11:53 |
Hallo, Ik heb onlangs mijn eerste trui gebreid! Maar er zitten nog wel wat foutjes in, zoals op de foto te zien zijn sommige rijen losser dan de andere, en dit ziet er natuurlijk niet mooi uit. Nog mensen die hier last van hebben? En hoe kan ik dit oplossen? Alvast bedankt! Groeten |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
de foto is niet te zien en niet te openen.
De rijen die losser zijn, zijn dat altijd de rechte of de averechte? Als ge dat weet kunt ge misschien proberen om die rij met een halve maat kleinder te breien en voor de rest is het gewoon veel oefenen. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Meestal is de averechte rij de lossere en inderdaad dan helpt een breipen met een half maatje minder. Misschien trekt de trui bij na een wasbeurt. Ik zou een beginnende breister afraden om meteen een trui te breien, die is zo zichtbaar. Beter eerst een sjaal, dekentje voor op de bank en pols- of beenwarmers. Zo doe je routine op en zie je hoe vast of los je breit.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |