Meerderen mouwen |
Reageer |
Autheur | |
Nancy Louise
Groupie Lid sinds: 29 Augustus 2022 Status: Offline Points: 60 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 11 Februari 2023 om 09:00 |
Help! Ik ben een babyjasje aan het breien en nu moet ik steken voor de mouwen gaan meerderen. Dit staat er precies: Meerder tegelijkertijd na de boordst 4-4-6-6 x 1 st aan weerskanten in elke 10e-12e-8e-9e nld = 42-46-50-54 st. Ik heb de grootste maat dus ik moet 6x 1st aan weerskanten meerderen. Dat begrijp ik wel maar ik begrijp de volgorde van de naalden niet. Je zou denken dat je moet meerderen in naald 8,9,10 en 12. En hoe kom ik aan 12 steken als ik maar in 4 naalden hoef te meerderen? Lees ik het patroon misschien verkeerd of zoek ik het te moeilijk? Hopelijk kan iemand mij op een simpele manier uitleggen in welke naalden en volgorde ik nu precies moet meerderen. Alvast heel erg bedankt voor uw hulp. Groetjes Nancy
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(1)
|
ge waart goed begonnen met die 6 keer voor de grootste maat en dat moet ge dan doortrekken. voor de grootste maat moet ge het in elke 9de naald doen. en dit dus 6 keer.
|
|
Nancy Louise
Groupie Lid sinds: 29 Augustus 2022 Status: Offline Points: 60 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel Bep. Ik heb het dus helemaal verkeerd gelezen ... ik snap het nu helemaal.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Elke patroonontwerper heeft een eigen brei-taal en -codering, het is aan de breister om dat alles te ontcijferen. Grijze haren krijg je er van. Daarom beginnen mensen die je zien breien altijd over hun grootmoedertje, die zo mooi breide.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |