oeps, veel te lang geleden oogartsbezoek gedaan |
Reageer |
Autheur | |
francis3
Hobbywonder Lid sinds: 20 Januari 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 29 April 2022 om 17:42 |
Van de week tot de ontdekking gekomen dat het zeker al vier jaar geleden is dat ik nog naar de oogarts geweest ben.
ik heb voor alle zekerheid toch maar bij mijn optieker de lenssterkte van mijn brillen opgevraagd. Hij heeft mijn brillen gemaakt, dus.. Dat was geen probleem. Nu afwachten wat het volgende week vrijdag 06 05 2022 gaat zijn.
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik hoef eigenlijk nooit naar de oogarts; ga altijd voor controle naar de opticiën (ik draag een bril en lenzen). Zolang als zij niets aparts concluderen hoef ik daar niet heen.
|
|
francis3
Hobbywonder Lid sinds: 20 Januari 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
|
de optieker(s) die raden toch aan om vanaf 60 jaar, minstens om de twee jaar naar de oogarts te gaan. dus...
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb een diabetes-onderzoek om de anderhalf á twee jaar bij een oogarts. Dat is een heel simpel onderzoek en duurt kort. Meestal zitten andere mensen al tijden in de wachtkamer en kan ik zó doorlopen. Verder ga ik om de twee jaar naar de opticien om te zien of ik een nieuwe bril nodig heb.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
francis3
Post Options
Thanks(0)
|
raar, maar volgens de oogarts zou het liggen aan mijn ogen als die moe zijn, druppel in doen (soort van kunsttranen) en dan zou het moeten verholpen zijn.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sommige medicijnen hebben zichtproblemen als bijwerking. Ik had dat van pillen tegen brandend maagzuur, ik ging voor niks naar de opticiën. De huisarts deed net of ie er niets van wist.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Praat me niet over huisartsen .
Mijn man was gevallen in de badkamer,daarbij moet hij met zijn arm tegen de warmwaterbuis terechtgekomen zijn In de ambulance ontdekte ze het . In het ziekenhuis was de opmerking ,dat de enorme blaar vanzelf zou genezen ,niet dus .Hij is prachtig gaan ontsteken , de thuiszorg heeft er een foto van gemaakt en doorgestuurd naar de huisarts ,met de vraag hoe het verzorgd moest worden , zij nog wij hebben een reactie ontvangen . |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |