meisjesvest met 1 of 3 knopen |
Reageer |
Autheur | |
Rabottineke
Groupie Lid sinds: 31 Januari 2018 Locatie: Wachtebeke Status: Offline Points: 49 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 25 Februari 2018 om 16:30 |
Mijn kleindochter Lena draagt niet graag een vest, ze vindt de knopen vervelend, als ze zich bukt of zo spant dat om haar buik zegt ze.
Daarom zoeken we nu een patroon van een meisjesvest met slechts 1 of 3 knopen, de rest van het vestje hangt gewoon open. Als ik weet in welk boek ik eentje kan vinden dan koop ik dat. Bij Ravelry is er zo'n patroontje gratis maar het is in het Engels en het is ook in één stuk gebreid. Als het een eenvoudig patroon is dan zou mijn dochter het willen proberen. Blijkbaar is breien aanstekelijk Iemand een tip voor een patroon. Liefst voor maat 104. Alvast bedankt!
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
ge kunt het is eender welk vestje nemen en dan maar 1, 2 of 3 knoopsgaten maken bovenaan.
|
|
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je zou ook een patroon van een bestaand vest kunnen nemen en dan zonder sluiting of overslag zodat de twee voorpanden stuik tegen elkaar komen. Bovenaan kan je dan een striksluiting (gehaakt) bevestigen in de vorm van een koord met of zonder plossen.
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
Rabottineke
Groupie Lid sinds: 31 Januari 2018 Locatie: Wachtebeke Status: Offline Points: 49 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik geef de tips aan mijn dochter door.
Bedankt! |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Drops design patroon nr 23 19
Je zou de laatste knoop nog kunnen laten vervallen Het is een patroon ook in 104 van een lichtgroen loshangend vestje |
|
Rabottineke
Post Options
Thanks(0)
|
Dag Mutti
Ik heb het gevonden, ja zoiets zoek ik inderdaad. Hartelijk dank! |
|
Lelie
Hobbyguru Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb een heel makkelijk vest uit een zeeman boekje. Het is voor 1 of 2 jaar maar denk dat het wel makkelijk aan te passen is.
|
|
Rabottineke
Post Options
Thanks(0)
|
kan je dat doormailen of zo Lelie, of kan ik dat boekje nog aanschaffen?
|
|
Lelie
Hobbyguru Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja dat wil ik wel doen, maar in je profiel staat nergens een mailadres
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Rabottineke
NIET hier je mailadres hier neer zetten ,dan kan de hele wereld het lezen ,met alle gevolgen . Achter het vlindertje kan je je mailadres zetten ,of anders een PM naar Lelie mailen . Als het allemaal niet lukt gewoon roepen ,dan komt er wel uitleg . |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |