Gehaakt of gebreide poncho |
Reageer | Pagina <1 234 |
Autheur | |
ElleE
Groupie Lid sinds: 18 Oktober 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 60 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi allemaal! Dit patroon is in de basis hetzelfde volgens mij, dus voor alle liefhebbers: http://www.bernat.com/pattern.php?PID=1465 Je moet je wel eerst even aanmelden! Verder moet je even door de kleur en de manier waarop 'ie is opgehangen heen kijken, maar ook deze lijkt er op: http://www.berroco.com/exclusives/famous_poncho/famous_ponch o.html Groetjes ElleE |
|
Kristinneke
Newbie Lid sinds: 13 Januari 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi, als (recente) rolstoelgebruiker was ik op zoek naar poncho's, en hier heb ik mijn gading wel gevonden hoor. Wie kan mij eventueel patronen van gehaakte zomerse (korte) modellen bezorgen AUB? Waarom kort, omdat ze anders toch maar vies worden aan de wielen van de roltstoel. Bedankt Zonnige groetjes |
|
zelfs boven de dnkerste wolk schijnt de zon
|
|
Corry R
Hobbyguru Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als je kijkt bij de links op het forum vind je wel zeker ook nog wel wat,staan helemaal onderaan en dan de haaklinks aantikken,drops heeft wel wat .
|
|
sylvi
Newbie Lid sinds: 14 Januari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
hallo renske
ik ben rijkelijk laat met dit verzoek,maar zou je mij aub ook het patroon van de poncho kunnen mailen bvd groetjes syl |
|
anferjo
Newbie Lid sinds: 22 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 6 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
vcable
Duizendpoot Lid sinds: 29 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 329 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heeft iemand voor mij de dames maat ervan voor mij? |
|
Groetjes Kim
|
|
MarleenGoossens
Newbie Lid sinds: 19 November 2009 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dag Renske,
Graag ontving ik ook het patroon van deze toffe poncho ik zou het wel willen haken met de wol BIGG BALL met nr.12 is dat mogelijk met dit patroon ? ik heb 2,5 bol, heb ik daarmee genoeg wol(500gr.) hopende op een antwoord groet ik je Marleen |
|
Marleen
|
|
MarleenGoossens
Newbie Lid sinds: 19 November 2009 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo,
kan je mij a.u.b het patroon van de gehaakte poncho opsturen, ook de kindermaat als het kan dank je wel, marlen |
|
Marleen
|
|
Ives
Newbie Lid sinds: 07 Mei 2010 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een ontzettend leuke poncho. Is het patroon hiervan nog verkrijgbaar in damesmaten? |
|
Sina
Newbie Lid sinds: 04 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo, Zou het mogelijk zijn als ik deze patronen ook zou kunnen krijgen? Alvast mijn hartelijke dank. Sina |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als je eerst eens voorstelt bij Even voorstellen en WELKOM leest, dan zie je hoe het hier toegaat op het forum. Dit topic is begonnen in 2005 en het laatste bericht is uit 2009.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Yentl
Groupie Lid sinds: 07 November 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 73 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zou ik het patroon ook mogen ontvangen?
Vind hem prachtig.. Dankjewel!
|
|
http://yentlmaakt.blogspot.com/
|
|
willyg313
Duizendpoot Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 172 |
Post Options
Thanks(0)
|
kijk ook even bij Jessica Tromp
Staat een duidelijke uitleg
groeten Willy
|
|
Wonderen doen wij direct, onmogelijkheden duren iets langer
|
|
Reageer | Pagina <1 234 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |