haakpatroon Barbapapa |
Reageer | Pagina <1 111213 |
Autheur | |
vikike
Hobbyguru Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
Post Options
Thanks(0)
|
inderdaad even googlen en ze vliegen je rond de oren, maar zijn natuurlijk wel engelse patronen
|
|
|
|
marjoleinbrugman
Newbie Lid sinds: 26 November 2012 Locatie: holland Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
zou ik misschien van de barbapapa het patroon mogen hebben toegestuurd krijgen....
erg leuk namelijk!!!! groetjes marjolein
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Alleen al op de voorlaatste bladzij wordt diverse keren gemeld dat het een KOOPpatroon betreft, wat we dus niet zomaar mogen doorgeven. Daar staat copyright op. Bovendien kunnen we niks sturen als er geen e-mailadres in je profiel staat. Je kunt dat in je profiel zetten bij messenger.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Anniek88
Groupie Lid sinds: 12 April 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 66 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb een patroon van debarbapapa familie. Ik zal kijken of het geen betaald patroon is, a
S het een gratis patroon is stuur ik hem door! |
|
marjoleinbrugman
Newbie Lid sinds: 26 November 2012 Locatie: holland Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi
zou u mij het haakpatroon kunnen sturen van de barbapapa's??? groet marjolein
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zelfs als ze het patroon mag doorsturen kan het nog steeds niet. Bovenaan de bladzij staat Members Control Panel. Klik daarop om je profiel aan te passen. |
|
wat rozengeur. |
|
Claire
Hobbyguru Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier kun je het patroon kopen.
http://www.ravelry.com/patterns/library/barbapappa-family |
|
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren |
|
Gerda oxox
Newbie Lid sinds: 09 Juni 2013 Locatie: Leeuwarden Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi allemaal zou ik het patroon ook kunnen krijgen. van babarapapa dit is mijn email adres catwoman1976@live.nl |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Je emailadres is nu leesbaar voor elke internetgebruiker. Als je in de Rubriek "Even voorstellen" het Topic "Welkom allemaal" even doorneemt, zie je hoe we hier op het forum reilen en zeilen. Het loont ook om dit hele topic even door te kijken.
Je kunt Post options aanklikken om je reactie te veranderen. |
|
wat rozengeur. |
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tevens staat een bericht oven haar dat het een KOOPpatroon betreft dus verspreiden mag niet.
|
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
hier vind je een gratis patroon
wel even google vertaler erop los gooien want is italiaanse blog
|
|
Moi12345
Newbie Lid sinds: 08 Juli 2013 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heeft iemand dit patroon toevallig nog, ben al heel lang opzoek en dit is precies wat ik zoek.
Hoor het graag!
Groet, Stephanie
|
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
even boven jouw bericht kijken heb ik een link staan
even op hier klikken uit het bericht
|
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lezen is niet ieders kunst helaas. Wanneer het een KOOPpatroon betreft MAG dit NIET verspreid worden en wat Cozz zegt; er staat een link voor een gratis exemplaar.
|
|
Reageer | Pagina <1 111213 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |