Breipatroon kinderponcho |
Reageer |
Autheur | |
andrea
Newbie Lid sinds: 28 September 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2 |
Onderwerp: Breipatroon kinderponcho Posted: 28 September 2006 om 21:03 |
Hallo allemaal, Ik ben zojuist geregistreerd op dit forum, omdat ik dringend op zoek ben naar een duidelijk BREIpatroon voor een poncho voor mijn dochter. Ik zoek het patroon voor maat 128/134. Ik heb een schattig wolletje gekocht bij Zeeman vandaag, geschikt voor breinaald 5. Heeft iemand zo'n patroon voor mij? Je zou mij en mijn dochter vooral, erg blij maken hiermee. Bedankt alvast voor jullie reakties. Groeten, Andrea |
|
Andrea
|
|
Cintia
Groupie Lid sinds: 03 Maart 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 73 |
Posted: 28 September 2006 om 22:16 |
Hoi Hoi, Als je naa www.garnstudio.nl gaat daar staan patronen van poncho's. En bij www.jessicatromp.nl staan er ook genoeg je kan ze er gratis afhalen. Succes. Groetjes Marianne. |
|
Breien en haken is mijn hobby
|
|
andrea
Newbie Lid sinds: 28 September 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2 |
Posted: 28 September 2006 om 22:58 |
Marianne, Dank je wel. ik heb er een gevonden! Ik ga gelijk aan de slag! Groeten, Andrea |
|
Andrea
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |