MInderen om de 3 cm. |
Reageer |
Autheur | |
Nancy Louise
Groupie Lid sinds: 29 Augustus 2022 Status: Offline Points: 60 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 28 Mei 2023 om 10:01 |
Goedemorgen, Ik heb een vraag. Ik ben met een haakwerk bezig en moet nu om de 3,5 cm minderen. Dit staat er in het patroon: Minder als de pijp 2 cm meet vanaf de markeerder 1 stokje aan elke kant. Dit begrijp ik wel. Maar nu het volgende. Herhaal dit minderen elke 3,5 cm nog 4x. Nu is mijn vraag moet ik nu 3,5 cm meten van af de laatste mindering of meet ik de toer waarin geminderd is ook mee? Of moet ik het zo zien ... na 5,5 cm minderen dan weer na 9 cm enz. ( 2cm +3,5 cm enz.) Ik hoop dat ik het een beetje op een begrijpelijke manier heb uit kunnen leggen wat ik bedoel. Groetjes Nancy |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk dat er bedoeld wordt: vanaf de laatste mindering. Ik weet niet hoe hoog de stokjes zijn, maar ik zou kijken hoeveel toeren ongeveer 3,5 cm zijn en dat aantal aanhouden tussen de minderingen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |