breinaalden |
Reageer |
Autheur | |
yvonnek
Newbie Lid sinds: 16 Januari 2011 Locatie: France Status: Offline Points: 9 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 16 Januari 2011 om 15:33 |
Wie heeft er ervaringen met breien met rozenhout of bamboe naalden ?
|
|
yvonnek
|
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zou dit zelf onder het kopje "vragen plaatsen". Maar zelf brei ik alleen met metalen (??) naalden.
|
|
yvonnek
Post Options
Thanks(0)
|
ok is gebeurd !!
|
|
yvonnek
|
|
Marlan
Duizendpoot Lid sinds: 20 November 2010 Status: Offline Points: 391 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb bamboe naalden werkt best prettig maar ben overgestapt op metalen.
Voor rondbrei naalden zijn de rozenhouten heel erg fijn (heeft mijn dochter) Maar ook behoorlijk prijzig. De metalen rondbrei naalden zijn korter als de rozenhouten |
|
groetjes Marlan
|
|
yvonnek
Post Options
Thanks(0)
|
hai Marian
en de vraag is dan natuurlijk wat het nadeel van de bamboe was ? ik wil voornamelijk iets anders proberen omdat het metaal stroef glijd als het warm is |
|
yvonnek
|
|
Marlan
Duizendpoot Lid sinds: 20 November 2010 Status: Offline Points: 391 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik had een haakje aan de naald waardoor het de wol ophaalde Maar eerlijk is eerlijk na het te melden bij de fabrikant kreeg ik binnen een week een nieuwe hoor.
Maar de rozenhout is nog gladder en werkt fijner als de bamboe Met de metalen heb ik geen problemen dat ze stoef worden bij warmte Maar ik heb wel de echte niet die van zeeman |
|
groetjes Marlan
|
|
yvonnek
Post Options
Thanks(0)
|
HARTELIJK DANK VOOR JE ANTWOORD
Tja ik heb ook de echte maar woon in een warm land |
|
yvonnek
|
|
IngeDeV
Hobbyguru Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoikes, ik brei met de naalden rozenhout. Heb me wel de gewoonte gemaakt om continentaal te werken. Vind het super werken. Heb met de bamboos geprobeerd maar vind de punten te stomp. Er is een pakket te verkrijgen van knit pro deze zijn echt betaalbaar. Groetjes IngeDeV |
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |