steken meerderen |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
lori
Hobbyguru Lid sinds: 25 November 2012 Status: Offline Points: 1173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben linkshandig en haak dus ook links. Er is echt geen verschil in het vasthouden van de naald of draad, ook wordt het werk niet in spiegelbeeld wat sommigen denken.
Het enige waar je op moet letten is bv. met een vestje dat de knoopsgaten aan de andere kant van het pand komen. Die komen voor dames in het rechterpand en maak je dus aan het begin van de naald in plaats van aan het eind, dat is echt het enige verschil volgens mij. Ik ben zelf wel af en toe aan het oefenen in rechtshandig haken omdat één van de meiden nu ook wel oren heeft naar het zelf maken van bv een das, en zij is rechts. Breien daarintegen doe ik wel rechts, waarom weet ik niet, misschien omdat je daarbij in elke hand een naald hebt. |
|
wey76
Duizendpoot Lid sinds: 09 Januari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Super bedankt
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |