Babyjasje/vestje |
Reageer |
Autheur | |
Wejama
Newbie Lid sinds: 28 Augustus 2016 Locatie: Hank Status: Offline Points: 25 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 08 November 2016 om 23:31 |
Ik word weer oma ๐๐๐๐ Nu ben ik op zoek naar een haakpatroon van een babyjasje/vestje met kapuchon.
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
http://tjeempie.com/6/index.php?route=product/product&product_id=171
Er zijn er inderdaad niet veel. Ik zag er ook รฉรฉn op Etsy en op Pinterest, maar daar ben ik geen lid van. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Staan ze niet bij Patronen van de hobbydoos? Het is wel even zoeken, dat wel. En daar heb ik geen zin meer in. De eerste jaren, dat ik op het forum zat, dook ik meteen in mijn boeken en bladen en op internet op zo'n vraag. Maar het was zรณ vaak nรฉt niet wat er werd gezocht, dat ik mijn tijd nu anders besteed.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Wejama
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vind het ook heel lastig om hier patronen te vinden
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja ik heb daar ook last van
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Op Ravelry staan 3 bladzijden met vestjes met capuchon. Zoeken op Hooded baby cardigan.
Ik heb zelf een patroon van Bernat. Is in het Engels.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Aranince
Duizendpoot Lid sinds: 11 Oktober 2014 Status: Offline Points: 321 |
Post Options
Thanks(0)
|
Deze misschien? Ik vind hem zelf erg leuk :
Of deze: Of deze |
|
Wejama
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel โค๏ธ Kan geen engelse patronen lezen, maar met google tranlate kom ik er wel ๐๐
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
http://www.charami.com heeft hele goede vertaallijsten.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Aranince
Duizendpoot Lid sinds: 11 Oktober 2014 Status: Offline Points: 321 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik hoop dat er wat tussen staat wat je leuk vind! En met Engels willen ze je hier op het forum ook wel helpen hoor, dat weet ik zeker Als je er niet uitkomt met vertaalschema's dan vraag maar hier. Helaas ben ik zelf niet bekend met haaktermen (in het Engels), met breitermen had ik je wel kunnen helpen. En als het je eenmaal gelukt is om een Engels patroon te haken, dan gaat er nog een wereld voor je open en kan je straks alles wat je tegenkomt haken, ook al staat het in het Engels.
|
|
JMB
Hobbyguru Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb je al bij Jessica Tromp gekeken, daar staat altijd zoveel. http://www.jessica-tromp.nl/babybasisbreipatronentruivestbabymode.htm
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |