gekke konijnen - auteursrechten |
Reageer |
Autheur | |
KaVL
Duizendpoot Lid sinds: 26 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 267 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 25 Juli 2012 om 23:36 |
http://www.craftster.org/forum/index.php?topic=346637.0
deze konijnen hebben mijn zus en ik reeds verschillende keren gemaakt, ze zijn makkelijk en geven een mooi resultaat samen met het delen van dit gratis patroon, heb ik ook een vraag betreffende auteursrechten, nergens in dit patroon vind ik een verwijzing naar rechten of iets dergelijk die stellen dat je het afgewerkte product zou mogen verkopen ik heb op google gezocht maar kom steeds op dezelfde link uit, het patroon op crafster.org (zelfs via ravelry of flickr) hebben jullie raad voor me? mag het gekke konijn eventueel verkocht worden? |
|
*Groetjes*
° Karen ° |
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk dat het patroon evt. niet verkocht mag worden maar het zelfgemaakte konijn volgens mij wel
Maar het patroon is hun product en het konijn is jouw product dus mag jij het volgens mij dan gewoon verkopen. En als er rechten op zouden staan dan moet dat ook ergens te vinden zijn.
|
|
MariaLA
Hobbyguru Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zoals Macheri schrijft denk ik dat er expliciet bij moet staan dat er copyright op zit.
Zo niet dan lijkt met mij geen probleem. Misschien een een idee om te melden waar het vandaan komt eventueel. Met wat eigen aanpassingen kan je de wereld aan konijnen haken en verkopen !! (bloemetje erop bijv.), ketting, voor een jongetje een trekker erop (klein dan wel he)
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt voor de link. En met die auteursrechten dat vind ik zo'n ding. ik begrijp er langzamerhand niets meer van. Groetjes, Lida
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |