Phildar 168 patroon 27 |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Probeer het met een hulplijn door je werk
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Probeer het met een hulplijn door je werk
|
|
Cwesch
Newbie Lid sinds: 13 Februari 2021 Locatie: Alphen nb Status: Offline Points: 20 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik snap het! Ik heb deze goed tip te laat gezien, voor een volgende keer onthoud ik hem zeker.
Dit breiwerk gaat/ging niet van een leien dakje, maar ik ben heel goed geholpen en er wel veel wijzer van geworden!! Dank je wel!!
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
vanaf nu gaat het goed gaan, de 'valkuilen' zijn te voorschijn gekomen en opgeklaard. Tegen dat ge aan de laatste figuurherhaling zijt, hebt ge geen schema (of brilleke) meer nodig, kunt ge het blindelings.
|
|
Cwesch
Newbie Lid sinds: 13 Februari 2021 Locatie: Alphen nb Status: Offline Points: 20 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jaaaaa, bedankt voor het meedenken meeleven en oplossen van mijn problemen!
|
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Ja en als het niet blindelinks lukt dan vraag je het weer .
Ik ben alleen benieuwd ,wat het moet worden ,kan je daar een foto van plaatsen ? |
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |