In elkaar zetten |
Reageer |
Autheur | |
katootje
Newbie Lid sinds: 06 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 19 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 01 Januari 2012 om 20:29 |
Meteen maar mijn 2e vraag ook in de groep gooien. Vinden jullie het ook zo'n probleem om een knuffel in elkaar te zetten? Iemand daar misschien een goede tip voor?
|
|
GROETEKUSSSSSSS kATOO
|
|
zakdoek
Hobbywonder Lid sinds: 17 Augustus 2011 Status: Offline Points: 774 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vind in elkaar zetten ook lastig. Zit het vaak gefrustreerd en met buikpijn te doen. En toch valt het meestal mee als ik eenmaal klaar ben. Mijn eerste knuffels zijn meervoudig gehandicapt, maar het gaat steeds beter. O ja, waar ik sinds kort pas achter ben: als je je knuffel gevuld hebt, dan kun je, om aan te hechten een paar keer dwars door de knuffel steken. Dan zit de draad muurvast in de vulling. Zo kan het met afhechten ook. Dat scheelt een paar ontsierende verdikkingen/knoopjes. En wat ook helpt: glad draad nemen. Mijn eerste knuffel heb ik gebreid van prachtige wol, soort chenille. Ik vond het geweldig! Maar wat een ellende om te breien: ik kon niks uithalen en met het in elkaar zetten moest alles ook gelijk goed zitten. Iets met 4 pootjes vind ik ook lastig. Nu kreeg ik pas de tip om de pootjes eerst met cocktailprikkertjes aan het lijf te prikken, dan heb je vast een idee of het blijft staan. Dat heeft me ook goed geholpen. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Online Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien met gewoon naaigaren in plaats van het haakgaren? Dan kun je insteken waar je wilt, middenin de draad. Je kunt dan makkelijk een knoopje leggen en de draad wegsteken. Spelden kun je met kleine veiligheidsspelden, dan weet je zeker dat er geen blijft zitten en later het kind prikt.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |