Phildar 702-T20-205 |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
O vast wel, maar dit is standaard Phildar, de rondjes zijn omslagen en dat andere is 3 steken die tot 1 steek gaan, vandaar ook de 2 omslagen.
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik moet altijd dan aan kernbommen NEE denken als ik dat symbool zie
|
|
Shadee
Newbie Lid sinds: 19 Maart 2021 Locatie: Groningen Status: Offline Points: 17 |
Post Options
Thanks(0)
|
Shadee
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo Carolina. Hier de tekens.
Groet Shadee |
|
Shadee
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb nu zelf een proef lapje gebreid en 122 st aangehouden. De meerdering heb ik niet gemaakt. Dan kom ik wel uit! Zou dit de oplossing kunnen zijn?
|
|
Shadee
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb gewoon alles genegeerd en gebreid volgens het patroon.
|
|
carolina2
Newbie Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
dankjewel. dat is m.i. altijd het beste wat je kunt doen, gewoon het patroon volgen zonder er teveel over na te denken. 'tijgers' en 'beren' ontstaan altijd in onze hoofden.
|
|
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk dat ze 123 steken wilden hebben zodat je echt 1 middelste steek zou hebben, maar op een heel pand met zo'n klein patroon ga je dat niet
zien als je er 1 naast zit. Vooral ook omdat het patroon steeds links/ recht gaat. Er zit straks, dat zag ik op de foto een groter patroon in, vlak onder de halsopening, daar wordt het opvallender als je naast het midden zit - dus als je straks daar bent moet je even je best doen om goed op het midden te mikken. Van Phildar heb ik (door mij zeer gewaardeerde) stekenboeken, dus de meeste tekens van hen ken ik wel.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Met al die verschillende fantasiesteken, heb je misschien verschillende aantallen steken nodig. Zodat je soms in de eerste naald van een fantasiesteek moet meerderen of minderen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Shadee
Post Options
Thanks(0)
|
Fijn al jullie berichtjes. Idd even oppassen met dat hartjes patroon. Indien nodig dan zou je altijd in de laatste nld, de nld voor dat je met het hartjes patroon begint, nog een steek kunnen meerden.
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |