Bianca wol gezocht. |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
Meegosh
Newbie Lid sinds: 06 Augustus 2015 Locatie: Afferden Status: Offline Points: 34 |
Post Options
Thanks(0)
|
Had alwel andere wol gekocht, maar kon er op een of andere manier nog niet aan beginnen.
Ben super blij dat ik de wol nog heb kunnen vinden nu kan ik hem afmaken zoals we samen hebben bedacht. Over een rand hebben we toen nog geen keuzes gemaakt samen. Dank jullie wel voor de tips!, weet niet helemaal wat een eenvoudig picootje is (maar ga ik opzoeken) Voel me wel aangetrokken tot deze: Of deze, lijkt er erg op: Want het standaard schelpjes/halve rondjes randje vind ik net iets te euuhm normaal Dierbaar blijft hij me altijd, heb hem samen met mijn vriend gemaakt (ik haken hij kleuren uitkiezen voor het regenboogverloop) en gezien hij er niet meer is blijft hij met werkjes die we samen hebben gemaakt, dichtbij me.
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Die kleine bolletjes vind ik wel heel erg leuk.
Speels en toch niet te druk. Oh ik snap het....ja, dan is het helemaal super dat je hetzelfde garen hebt gevonden en het zo kan afmaken. Is een soort van herdenkingsobject. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Meegosh
Newbie Lid sinds: 06 Augustus 2015 Locatie: Afferden Status: Offline Points: 34 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het enigste nadeel met die balletjes was dat ik ze niet "dicht" kreeg, bleven altijd beetje open van bovenaf (ook met mijn moeder die losser haakt als ik)...
Dus het zijn kettingen boogjes geworden, want de deken is eindelijk af |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb toestemming nodig? Kan het niet zo zien.
Helaas. Super dat je deken nu klaar is. En fijn dat het dat komt vertellen. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
|
Meegosh
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel voor het doorgeven!!!
Dat was niet helemaal de bedoeling, maar als het goed is zijn er nu plaatjes te vinden :)
|
|
Lao-tse
Post Options
Thanks(0)
|
Jaaaaaaaaaaaaa.
Oh , mooi!!! Ik vind die kleurtjes echt regenboogachtig, heel fraai en knap werk! |
|
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Aaaah, nu zie ik het ook, hij/zij is heel, heel erg mooi geworden meis, komplimenten voor jou en je moeder !
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vind hem heel mooi en zo te zien heeft de kat hem ook goedgekeurd.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
een mooi warm tastbaar aandenken geworden.
|
|
|
|
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh wow wat een kleurtjes...
En wat erin ligt is om op te vreten wat een lieverd... |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een heel speciaal project. De kleuren zijn prachtig en de poes steelt overal de show, denk ik.
|
|
Meegosh
Post Options
Thanks(0)
|
De kittens zijn blauwe rusjes, daar fokken we mee. Zijn allemaal zo beeldschoon en fotogeniek
Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes, de deken is geweldig geworden en zeker mooi gedenkt stuk. Effen regenboogkleuren van de zeeman en wibra voor de hartjes (40 bij elkaar). Uiteindelijk twee keer van elke kleur de rijen gemaakt en zeker 18 bolletjes neon bianca "er tussen". Dus redelijk zwaar geworden maar ook heerlijk warm
|
|
Lao-tse
Post Options
Thanks(0)
|
IK heb ooit een blauwe rus gehad.
Kwam zwanger aanlopen en geen eigenaar gevonden. Kittens waren niet raszuiver. Ze waren zwart/wit en grijs /wit. Blauwe russen zijn héél lieve katten! |
|
|
Meegosh
Post Options
Thanks(0)
|
Super lief, altijd speels, actief en erg slim.
Ze kunnen hier allemaal "kunstjes" als zit, blijf enz. En die twee kleintjes (16 weken) zijn lekker aan het donderstenen, heerlijk kitten zijn en hun karakter ontwikkelen (met opvoeding ook, hihi). Alle blauwe rusjes zijn speciaal, mens gericht en geweldig.
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat een prachtige deken daar kun je trots op zijn
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Veel doorzettingsvermogen heeft een heel mooie deken opgeleverd
|
|
Meegosh
Post Options
Thanks(0)
|
Dank jullie wel
|
|
Lelie
Hobbyguru Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat leuk dat je de afloop nog hier neer hebt gezet! Is een hele mooie deken geworden :D
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |