Patroon rondbreinaald op twee pennen breien? |
Reageer |
Autheur | |
Lieke11
Newbie Lid sinds: 08 Augustus 2012 Status: Offline Points: 10 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 08 Augustus 2012 om 17:32 |
Ik heb een patroon van een kabeltrui op een rondbreinaald die ik op twee pennen wil gaan breien. Hoe doe ik dat het beste met het patroon? Kan ik gewoon alles door de helft doen of zie ik dat te gemakkelijk?
|
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
lydia wijsbroek
|
|
Lieke11
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel, ik ga lezen:)
|
|
Lieke11
Post Options
Thanks(0)
|
De link werkt bij mij niet..
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb het ook even geprobeerd, lukt inderdaad niet.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
probeer het nog es heb een nieuwe geplaatst
|
|
lydia wijsbroek
|
|
Lieke11
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je, maar het geef niet direct antwoord op mijn vraag;)
|
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nee maar je krijgt sneller en eerder antwoord op je vraag als je leest en doet wat daar staat dat is wat er bedoeld wordt met de link. dus lees even het forum WELKOM.
|
|
MariaLA
Hobbyguru Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
|
Weer hijsen?????? Ja toch maar wel niet
|
|
Lieke11
Post Options
Thanks(0)
|
Ik snap dat ik mijn vraag in een ander forum moet stellen, ga ik doen, dank je wel:)
|
|
l.wijsbroek
Post Options
Thanks(0)
|
wij zijn gewoon een hobbydoosforum en niet gelieerd aan Drops of een winkel. We zijn altijd bereid om vragen te beantwoorden, althans proberen dan, wij zijn ook maar gewone mensen. Zie het gewoon voor je.
je bent net verhuisd komt in een nieuwe buurt, valt binnen bij de buren en zonder jezelf voor te stellen begin je vragen te stellen, staat een beetje vreemd he |
|
lydia wijsbroek
|
|
Lieke11
Post Options
Thanks(0)
|
Tja, ik vind dat persoonlijk niet zo vreemd maar ik snap dat dit een vrij besloten forum is?VOlgens mij zijn er wel meer mensen die zich later voorstellen, maar ja..
Ik koop altijd mijn wol bij de hobbydoos dus dacht ik dat ik mijn vraag hier ook wel kon stellen, snap je? Maar ik heb de boodschap begrepen.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(2)
|
Ik dacht dat ik daarnet antwoord op deze vraag gaf, maar nu zie ik daar niets van terug. Je kunt een rondbreipatroon altijd door twee delen als het om voor- en achterpand gaat. En met mouwen moet je opppassen dat het kabelpatroon op het midden komt.
En niet meteen zo gepikeerd reageren, wij actieve veteranen op het forum hebben wel eens moeite met nieuwelingen die zich niet voorstellen of even oriƫnteren, maar meteen binnenvallen met een vraag. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |