Winnie the pooh |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
hippeoma, dit is pas het eerste bericht van u hier op het forum hoor,
Lees even de Hartelijk welkom in de rubriek even voorstellen. Daar staat uitgelegd waar je je emailadres moet plaatsen zodat alleen de leden het kunnen zien. Zonder emailadres is het nogal moeilijk om iets door te sturen. |
|
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
[QUOTE=Hippeoma] Hallo, Mits ik problemen heb,met het zien van mijn berichten hier op het Forum probeer ik het nogmaals. Is er iemand die mij eventueel een patroon van Winnie the Pooh kan bezorgen om te Haken of te Breien?
je heb niets gemist, je heb mij 2 x een pm gestuurd binnen 24 uur.en ik ben nog niet in de gelegenheid geweest om daar een antwoord op te geven. ik ben net thuis van vakantie. en zal in de loop van deze week kijken of ik tijd heb om het patroon te sturen. misschien kun jij je dan even inlezen op dit forum. dan kom je er achter hoe het hier WEL werkt . |
|
oant Sjen
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |