snap begin patroon niet |
Reageer |
Autheur | |
Toos47
Newbie Lid sinds: 16 December 2020 Locatie: Heino Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 16 December 2020 om 21:00 |
Ik wil de poncho nr. Nr.096-T13-112 van Phildar gaan maken omdat ie zo eenvoudig leek. Helaaas snap ik meteen het begin al niet.Ik zet op B. 79 steken.br in boordsteek 2 /2 en tricotsteek??? dan als volgt bij B 71st? Wat een onduidelijke weergave van iets dat wsl. eenvoudig moet zijn. Wie kan mij helpen of heeft dit patroon ook eerder gemaakt?
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik kan het patroon niet vinden en de Franse Phildar is aan het vernieuwen, daar geraak ik ook niet op.
Misschien het eerste stukske, letterlijk met komma's, punten en strepen overtypen. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb op ravelry een foto gezien en het lijkt wel alsof middenvoor en waarschijnlijk dan ook middenachter een boordsteek is.
De rest van de poncho lijkt te krullen, en dat heb je dus altijd als je tricotsteek breit (afwisselend recht en av naalden of alleen recht als je een rondbreinaald gebruikt). Maar zonder meer info en zonder patroon wordt het moelijk er iets echt "goeds" over te zeggen.
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien ons iets meer informatie geven over het patroon? |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
In plaats van tricotsteek kun je rechte ribbels breien, die krullen niet zo. Maar die steken zijn wel iets groter dan boordsteken.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het is een kinder poncho en die krullende rand vind ik er eigenlijk wel schattig uitzien
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |