Oude koeien |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 10 September 2020 om 17:47 |
Er worden weer twee patronen uit het jaar nul gevraagd: een Bumba rammelaar van eigen ontwerp, de ontwerpster is al jaren niet meer geweest, en een omkeer roodkapje pop, waarvan ik het topic niet eens meer kon terug vinden.
Het rare is, dat we vaak een gevraagd item zonder meer kunnen vinden op google, maar hoe deze aanvragers ons op google konden vinden, is me een raadsel. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel simpel Magtelt, wanneer je googelt op " omkeerpop Roodkapje" dan staan de forumitems hierover uit 2009 ėn 2012 ėn 2014 als 2e in de resultatenlijst
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vond ze in de zoekfunctie op "omkeerpop" en any date, dat wel.
Het is vreemd, dat heel oude topics nog zo snel opduiken op google. Als ik nu een zoekactie begin, moet ik me vaak door een heleboel reclame en verkopers heen worstelen, voordat ik de informatie vind, die ik zoek. Ze betalen om bovenaan te komen, zelfs als ze een product helemaal niet verkopen. |
|
wat rozengeur. |
|
carolina2
Newbie Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik las oude koeken ipv oude koeien tja....waar het hard vol van is
|
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
het hart moest het natuurlijk zijn kennelijk nog steeds afgeleid door de koeken
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk dat ik toch liever oude, in de oven opgepiepte koeken dan oude koeien lust. Helemaal als de laatsten in de sloot gelegen hebben.
|
|
wat rozengeur. |
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
Hahaha, ja, ik ben het (zeker als vegetarier) dik met je eens
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |