baby kabeltrui |
Reageer |
Autheur | |
Elstak
Newbie Lid sinds: 16 Oktober 2015 Status: Offline Points: 5 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 17 Oktober 2015 om 11:27 |
Wie o wie kan mij helpen aan een breipatroon voor een kabeltrui voor een baby van 1 of 1 1/2 jaar.
Die zou ik heel graag willen breien voor mijn neefje. Heel hartelijk dank alvast. Groetjes Els |
|
leontine
Newbie Lid sinds: 17 Oktober 2015 Locatie: utrecht Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
In breiboek van phildar nr 54 staat een kabeltrui (nr 17) voor baby's ik ben er naar opzoek.
Heb me net aangemeld op het forum maar snap niet waar je een bericht / oproep kan plaatsen. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
leontine, lees dan even de hartelijk welkom
http://forum.hobbydoos.nl/hartelijk-welkom-lees-dit-aub_topic37518.html daar word je al veel wijzer uit |
|
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Elstak, bij drops en Jessica tromp zijn er zeker te vinden
http://www.jessica-tromp.nl/babybasisbreipatronentruivestbabymode.htm |
|
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leontine
Als je die speciale trui wilt breien zal je toch het breiboek van phildar aan moeten schaffen of je moet het ergens kunnen lenen want ik denk niet dat daar een los/gratis patroon van in omloop is Maar kijk eens bij Drops design zoals Bep al schreef want daar staat er wellicht ook wel een die je mooi vindt . Je bericht plaats je onder patroon gezocht en als je even de link van Bep aanklikt van forum hobbydoos word je ook een stuk wijzer . In iedergeval welkom op dit forum |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er liggen ook altijd wel bladen met baby/peutertruien in de Bruna of Primera. Die kun je inkijken of er een kabeltrui bij zit. Met een gewoon truipatroon gaat het mis, omdat kabels in de breedte steken vreten.
Soms vind je ook breiboeken in de bibliotheek. Je hoeft geen lid te zijn om ze in de leeszaal in te kijken (en een fotootje te maken op je mobiel, maar dat heb je niet van mij). |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |