i.p.v. een schaar |
Reageer |
Autheur | |
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 11 September 2012 om 11:06 |
lydia wijsbroek
|
|
ikkie1202
Duizendpoot Lid sinds: 08 Juni 2012 Locatie: Belgie Status: Offline Points: 395 |
Post Options
Thanks(0)
|
Erg handig! Ik heb nu uit mijn borduurfase (ja ik werk met hobby fases ) nog een leuk hebbedingetje! Is dus een mesje (zoals deze ketting), en een ding om je draad door de naald te halen. Gebruik hem nu terug bij het haken
|
|
Vifke
Hobbyguru Lid sinds: 20 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1594 |
Post Options
Thanks(0)
|
Die ketting is te koop bij Amazon.uk ook. Er zijn verschillende modellen. Ze kosten tussen 6 en 8 pond voor zover ik me herinner
Vifke |
|
http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/ |
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ziet er nog mooi uit ook!
|
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, het ziet er mooi uit. Hoe werkt het? Er lijkt wel iets van een mesje in te zitten, zou dat wel mee mogen? Lees er tegenstrijdige dingen over. Mensen dragen 'm als hanger aan een ketting, en dan wordt 'ie meestal niet opgemerkt, maar het mag officieel niet?
Ik neem eigenlijk nooit haak- of breinaalden mee in de handbagage, omdat ik bang ben dat dat niet mag (vind de regels superonduidelijk). Wel jammer. Zijn er hier mensen die er meer over weten, succesvol mee gevlogen hebben? Overigens nog een tip die ik las: op een doosje tandenflos zit ook een dingetje waarmee je de flosdraad (en dus ook garen) kunt afbreken. Dat schijnt wel te mogen. |
|
ikkie1202
Duizendpoot Lid sinds: 08 Juni 2012 Locatie: Belgie Status: Offline Points: 395 |
Post Options
Thanks(0)
|
toen ik met het vliegtuig ging (maar dat was in 2004) mocht ik dat ding dat ik net liet zien mee nemen in de handbagage. Die wel, een echt schaartje niet. De reden dat je dat dingetje mee mag nemen is omdat, hoewel het een mesje is, hij zodanig zit ingewerkt dat je er niemand me kan snijden.
Hoe de regels tegenwoordig zijn weet ik niet. Misschien dat ze nu bang zijn dat je het open breekt ofzo :s Ik weet het niet. Ik ben 2 jaar geleden ook nog wel in het vliegtuig geweest, maar toen borduurde ik niet meer, en was het enige wat lastig was mijn lenzenvloeistof (met de staking van het bagagepersoneel toch maar de belangrijke spullen in de handbagage gestoken, met als gevolg natuurlijk dat ze hem openhaalde voor de vloeistof en de onderbroeken dus mooi op het tafeltje lagen ) |
|
Venaille
Hobbyguru Lid sinds: 21 April 2011 Status: Offline Points: 1076 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ook gewoon verkrijgbaar in NL
Dit is de goedkoopste: www.hobbyhoekje.nl/proddetail.php?prod=CloverThreadcutterpendantartno455 Is er ook in goudkleur. Ik heb gelijk ook maar eentje gekocht, want de kleine meid wil hier altijd de schaar en dan moet ik er zo om denken dat ik hem weg leg... |
|
sun-kitty
Hobbywonder Lid sinds: 08 Mei 2012 Status: Offline Points: 698 |
Post Options
Thanks(0)
|
Grappig en heeel handig en veilig attribuut, lol, zeker met katten in je buurt of vogels die het grappig vinden om met dingen er vandoor te gaan.
Zelf gebruik ik vaak een nagelschaartje wat voor katten bestaat (7,5 cm. lang), is ook ideaal om mee te nemen (alleen geen idee of dat wel of niet in een vliegtuig mag).
|
|
emilyvanleemput
Duizendpoot Lid sinds: 27 Mei 2012 Locatie: the Netherlands Status: Offline Points: 192 |
Post Options
Thanks(0)
|
handige tips!
|
|
Happines is the key to succes |
|
Seeke69
Hobbyguru Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Post Options
Thanks(0)
|
De link doet het niet....ik krijg tenminste een foutmelding.... Ik vind het wel een mooi ding hoor! En dat apparaatje om draad in je naald te rijgen heb ik ook ooit gehad, maar zou niet weten waar het gebleven is.... is ook wel handig :-) |
|
jolanda24
Duizendpoot Lid sinds: 24 Juli 2012 Locatie: Rotterdam Status: Offline Points: 279 |
Post Options
Thanks(0)
|
Goeie tip Lidya, ik heb hem besteld want ik ga in novermber met het vliegtuig mee en 9 uur stilzitten is niets voor mij.
gr Jolanda
|
|
JoJo
Hobbyguru Lid sinds: 03 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1513 |
Post Options
Thanks(0)
|
http://www.hobbyhoekje.nl/proddetail.php?prod=CloverThreadcutterpendantartno454 volgens mij doet deze link het wel.
|
|
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |