The Baylie Bear Cowl pattern by Heidi May |
Reageer |
Autheur | |
JudithvH
Newbie Lid sinds: 29 Januari 2015 Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 30 Januari 2015 om 10:28 |
Kan iemand mij helpen aan het Nederlandse breipatroon van de berenmuts?
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Alle newby's en terug-van-weggeweeste hobbydozen welkom. Voor degenen die net hebben leren haken en breien is onze rubriek Tips en trucs een bron van informatie,
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als ik alleen al Heidi May lees weet ik het al, dit zijn kooppatronen die niet vrijelijk gedeeld mogen worden. Wat je kunt doen is het
Engelstalige patroon aanschaffen en dan met behulp van de vertaallijsten van charami het patroon vertalen - dat lijkt me goed te
doen - als je er dan nog niet uitkomt kunnen we je altijd helpen een bepaalde zin te vertalen.
|
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er is geen breipatroon van alleen haken
Hier is een gratis eigen versie van zo´n patroon te vinden! http://dearestdebi.com/crochet-baylie-bear-cowl |
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er bestaat wel degelijk breipatronen op de velvetacorn.com. Dat zijn nl de originele patronen van Heidy. Maar goed blijft dat dat een kooppatroon is.
|
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh echt zie je weer wat geleerd Prideke.
Maar goed die is geweest en heeft niet gereageerd verder heeft wellicht nog wel een karweitje liggen zoals velen onder ons |
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
hihihihi
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |