Hart onder de riem |
Reageer | Pagina <123 |
Autheur | |
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik wou ook in de tuin gaan zitten ,maar nu zijn in het huis naast ons schilders aan het werk en die hebben lak aan de 1,5 meter .
Ik heb al aan de rijksoverheid gevraagd of ik hun baas daarover aan kon spreken . Ik wil niet klikken ,maar ook niet ziek worden . Ik kreeg antwoord dat ik hun baas ,naam staat op de keet ,daar zeker op moest wijzen . Die moet ervoor zorgen dat zijn personeel die 1,5 nakwam |
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik wil niet zeuren, probeer begrip op te brengen maar die schilders zijn vast geen weken bezig toch? Ik vind het positief dat er nog wel mensen/bedrijven aan het werk kunnen blijven. En wanneer de kozijnen of wat dan ook geverfd moet worden binnen de 1,5 meter zitten, dan zit er niets anders op dan even binnen blijven wanneer ze daar aan het werk zijn. Ze kunnen moeilijk de kozijnen eruit halen om op een andere locatie te gaan schilderen.
|
|
Lelie
Hobbyguru Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Post Options
Thanks(0)
|
Schilders hebben lak aan de 1.5 meter. haha sorry, ik moest daar even om lachen.
Weet je hoe lang ze nog bezig zijn? |
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier komen ze maandag de verwarmings ketel vervangen ,ik vroeg of het wel mocht ,ja hoor wij weten wat we moeten doen ,ik ben er niet gerust in die komen in verschillende huizen dat kan toch niet het is van een bouwmaatschapij en ze gaan het bij nog huizen vervangen ,ik blijf uit hun buurt ze zullen geen tasje koffie krijgen...en ik heb alles zo goed gepoetst grrrr😷😷😷😷😷😷😷
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk heel lang ,want het is niet zomaar een huis maar een villa met 10 verschillende appartementen .
Het staat nu helemaal in de steigers en tot mijn grote vreugde zit het nu ook in van die doeken ingepakt . Misschien heb ik te vroeg gepiept . |
|
Reageer | Pagina <123 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |