Gele Trui Jumbo |
Reageer |
Autheur | |
kimmie7161
Newbie Lid sinds: 17 Juni 2015 Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 17 Juni 2015 om 14:23 |
Hallo allemaal,
Ik ben aan het sparen voor de gele trui van Joop Zoetemelk bij de Jumbo. Wie oh wie zou mij hierbij willen helpen? Bij 10 euro krijg je al een zegeltje. Liefs!
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kimmie7161, je zit hier op een handwerkforum. Ik denk dat je beter een zoekertje op MP of zo plaatst voor de zegeltjes, of gaat kamperen bij de jumbo om ze daar te vragen aan de mensen.
|
|
|
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dit is wel heel brutaal, alleen maar lid worden om te vragen om zegels?
Als iemand nog zegels overheeft, dan verzoek ik even te kijken in een ander draadje hier op het forum waar iemand die wel echt actief is op dit forum ook op zoek is naar zegels. Persoonlijk zou ik ze liever aan haar schenken (maar ik doe geen boodschappen bij Jumbo, zit niet bij ons in het dorp... ik ga voor de Freek Vonkplaatjes, boekje vast vol maken voor als mijn nichtjes de leeftijd krijgen van spreekbeurten en werkstukken :)). Draadje: http://forum.hobbydoos.nl/zegels-van-de-jumbo_topic42083.html#641606 |
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vind ik ook. Kimmie dit is een handwerkforum en het zou netjes staan, als je hier al gebruik van wilt maken, om je even voor te stellen en anders de vraag elders deponeren!
|
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het wordt steeds mooier, Ik zeg net als Bep; zet een tent op!
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |