Breiboek 'wilde dieren' Sarah Keen |
Reageer |
Autheur | |
Lazlo
Newbie Lid sinds: 06 Juli 2015 Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 06 Juli 2015 om 14:36 |
Ben dringend op zoek naar de Nederlandse versie van het breiboek 'wilde dieren' van Sarah Keen!!!
Kan iemand mij een exemplaar bezorgen tegen betaling aub? |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk dat je op de verkeerde site zit. dit is geen Winkel,
maar een forum |
|
oant Sjen
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
lazlo, lees even de hartelijk welkom in de rubriek 'even voorstellen'.
Misschien eerst vragen of iemand het boek heeft want bij mijn weten heeft er hier niemand een boekenwinkeltje met x aantal exemplaren van een bepaald boek. Al eens in boekenvoordeel of euroland of hoe heet die winkel gaan kijken? daar hebben ze soms ook exemplaren. Het engelstalig boek is nog te verkrijgen en ik denk dat dat origineler en minder kans op fouten geeft dan het nederlandstalig boek. |
|
|
|
Lazlo
Newbie Lid sinds: 06 Juli 2015 Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een keilieve reactie 😒
Toch bedankt. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Over welke reactie heb je het? Ik zie hier geen abnormaliteit staan hoor, tenzij de ik ben dringend op zoek naar ...kan iemand mij een exemplaar bezorgen tegen betaling aub.
|
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat boek lag een tijd geleden in een mand met boeken, die Euroland graag kwijt wilde. Volgens mij deugt er niets van de vertaling en kloppen de patronen niet. IK heb het mooi laten liggen en die mand is vanzelf leeggeraakt.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
rathmiron
Duizendpoot Lid sinds: 18 Januari 2015 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 135 |
Post Options
Thanks(0)
|
als de nederlandse echt zo slecht is, kun je ook de engelse versie kopen, en dan via internet het vertalen. er zijn heel veel schema's die nederlandse haak- en breitermen naast anderstalige termen laat zien. zo kun je er in de meeste gevallen prima uitkomen
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |