Gezocht Fenna wol |
Reageer |
Autheur | |
claudia
Newbie Lid sinds: 30 Juli 2015 Locatie: nispen Status: Offline Points: 5 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 30 Juli 2015 om 11:48 |
Goede morgen, ben pas lid van dit forum en heb wel eens gelezen dat er iemand Fenna wol heeft besteld in Turkeije, weet hier iemand iets over ?? ben opzoek naar herfst kleuren om een vest van te maken, zou 1800 gr nodig hebben. weet dat ze bij de Wibra werden verkocht maar helaas nu niet meer
groetjes claudia
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dan heb je waarschijnlijk ook al de hartelijk welkom gelezen in de rubriek Even voorstellen.
Ik denk dat het Ice yarns was dat daar besteld werd. Je moet eens kijken onderaan pagina 8 van de koffiecorner. |
|
|
|
claudia
Newbie Lid sinds: 30 Juli 2015 Locatie: nispen Status: Offline Points: 5 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel Bep, ben nog aan het onderzoeken hoe het forum werkt
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het is echter geen Fenna zoals van Wibra bij Ice Yarns, maar ze hebben wel heel veel verschillende soorten garens die ook mooi zelfstrepend zijn.
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Fenna is zo ongeveer het meest bejubelde garen hier op de site :)
Deel van de hype zit in het feit dat de Wibra ze heel onregelmatig in winkels heeft liggen en dat het dan ook lijkt alsof de ene winkel andere kleuren krijgt dan de andere. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
In Apeldoorn in het centrum liggen geregeld hele pakketten met 10 bollen Fenna. Ik heb er laatst nog regenboogkleuren gekocht en de andere laten liggen. Want dat waren herfstkleuren. en daar was ik nog niet aan toe.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
geesje
Hobbyguru Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben er ook ooit mee begonnen, maar het is een ramp als je iets moet uithalen, gaat heel moeilijk. Ik had het bij de Wibra gekocht.
|
|
groetjes geesje
|
|
HakenAllerleiCuracao
Hobbywonder Lid sinds: 10 September 2013 Locatie: Curacao Status: Offline Points: 542 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als iemand voor mij eens de regenboogkleuren tegen komt en deze op wilt sturen zou dat mij heel blij maken. Alle kosten worden natuurlijk vergoed :)
|
|
http://hakenallerleicuracao.blogspot.com/
https://www.etsy.com/nl/shop/DushiAmigurumi? |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |