Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gezocht Fenna wol

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
claudia View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer claudia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Gezocht Fenna wol
    Posted: 30 Juli 2015 om 11:48
Goede morgen, ben pas lid van dit forum en heb wel eens gelezen dat er iemand Fenna wol heeft besteld in Turkeije, weet hier iemand iets over ?? ben opzoek naar herfst kleuren om een vest van te maken, zou 1800 gr nodig hebben. weet dat ze bij de Wibra werden verkocht maar helaas nu niet meer

groetjes claudia
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2015 om 12:41
Dan heb je waarschijnlijk ook al de hartelijk welkom gelezen in de rubriek Even voorstellen.

Ik denk dat het Ice yarns was dat daar besteld werd.
Je moet eens kijken onderaan pagina 8 van de koffiecorner.
Back to Top
claudia View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer claudia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2015 om 13:00
Dank je wel Bep, ben nog aan het onderzoeken hoe het forum werkt Wenk
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2015 om 19:37
Het is echter geen Fenna zoals van Wibra bij Ice Yarns, maar ze hebben wel heel veel verschillende soorten garens die ook mooi zelfstrepend zijn. 
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2015 om 21:13
Fenna is zo ongeveer het meest bejubelde garen hier op de site :)
Deel van de hype zit in het feit dat de Wibra ze heel onregelmatig in winkels heeft liggen en dat het dan ook lijkt alsof de ene winkel andere kleuren krijgt dan de andere.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2015 om 09:56
In Apeldoorn in het centrum liggen geregeld hele pakketten met 10 bollen Fenna. Ik heb er laatst nog regenboogkleuren gekocht en de andere laten liggen. Want dat waren herfstkleuren. en daar was ik nog niet aan toe.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2015 om 12:46
Ik ben er ook ooit mee begonnen, maar het is een ramp als je iets moet uithalen, gaat heel moeilijk. Ik had het bij de Wibra gekocht.     
groetjes geesje
Back to Top
HakenAllerleiCuracao View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer HakenAllerleiCuracao Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2015 om 15:16
Als iemand voor mij eens de regenboogkleuren tegen komt en deze op wilt  sturen zou dat mij heel blij maken. Alle kosten worden natuurlijk vergoed :)
http://hakenallerleicuracao.blogspot.com/

https://www.etsy.com/nl/shop/DushiAmigurumi?
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.609 seconden.
Lang Yarns