Hebben jullie dat ook |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Waarom zou je ontspanning en hobby alleen als sluitpost van de activiteiten mogen beschouwen? Door zogenaamde belangrijkere dingen voorrang te geven, schieten de breiklussen er bij in. Jammer toch?! Juist met lijstjes kan je alle dingen die belangrijk voor jou zijn, netjes inplannen. Dan nog de discipline je er ook aan te houden...
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als ik geen zin in handwerken heb ,dan ga ik lezen .
Strijkwerk is er ook altijd wel ,al doe ik maar 1 of 2 overhemden . En dan zijn er altijd nog handwasjes . Op het ogenblik heb ik een wonderlamp (staande vloerlamp). Die doe je 'avonds uit en de volgende dag doet hij het niet meer . Ik sta net aan het andere eind van de kamer en ineens begint hij te branden . |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ga u MagicMutti noemen. |
|
|
|
francis3
Hobbywonder Lid sinds: 20 Januari 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
|
@ Mutti, Klein vraagske, staat het ballonnetje misschien los? Dan kan het ook wel eens voorkomen dat de lamp niet meteen aangaat.
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nee ,het is een lamp zonder ballonnetje ,maar met zo' staafje . Ik geloof dat dat een ledlamp is .
Hij ging het op het laatst meer niet dan wel doen ,eerst was het wel grappig, zo van doet hij het of doet hij het niet ,en op welke afstand moet ik gaan staan ,maar het werd tenslotte meer een ergernis . De lamp is inmiddels weg en mijn man heeft bij de kringloop een prachtige als nieuwe staande lamp met dimmer gekocht ,voor 7 euro 50 . .Ergernis opgelost . |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
francis3
Hobbywonder Lid sinds: 20 Januari 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ge ziet, voor alles is er een oplossing, maar je moet ze wel willen vinden (die oplossing eh)
|
|
francis3
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb het ook eens gehad. Ik denk dat het toen tweeduizend en twee, of tweeduizend en drie was. Ik had enkele bollen breigaren en was begonnen met een muts te breien.
Steeds op dezelfde plaats ging het fout. Steeds de verkeerde kleur genomen. Gelukkig waren het maar restjes breigarens. Nadat ik toen voor de zesde keer opnieuw was begonnen en het toen WEER mis ging, heb ik toen een drastische maatregel getroffen. Gewoon die twee bolletje breigaren in de vuilnisbak gekieperd. Nadien geen problemen meer gehad. Precies of dat MOEST fout gaan met dat breigaren.
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |